掃呢頁CODE去手機

2017年7月22日 星期六

陳自瑤晒愛女合照 王浩信冇Like惹猜疑 __,王浩信,陳自瑤,

睇嚟王浩信又要解畫喇!近期憑無綫劇《踩過界》盲俠律師一角、演技大受網友讚賞的王浩信(Vincent),近月曾被傳與結婚近六年的陳自瑤婚姻出現暗湧,更有 ...


睇嚟王浩信又要解畫喇!

近期憑無綫劇《踩過界》盲俠律師一角、演技大受網友讚賞的王浩信(Vincent),近月曾被傳與結婚近六年的陳自瑤婚姻出現暗湧,更有指王浩信有時仲唔返屋企。不過,王浩信早前經已否認婚姻有問題,話兩公婆冇事,並多謝大家關心。

不過,陳自瑤喺社交網站貼了一張與五歲女兒王靖喬的合照,相中靖喬帶上墨鏡笑容燦爛,相當可愛!照片上載了差不多一日,已經有六千幾個Likes,但未知王浩信是否忙於工作,沒有第一時間畀Like,結果又惹來網友揣測兩人婚姻是否有問題!咁事實係點?真係要佢哋兩公婆先知道喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!