掃呢頁CODE去手機

2017年7月23日 星期日

謝安琪晒囡囡表情包 狂讚Karina學嘢快 __,謝安琪,

呢個媽媽真係冇得輸。歌手謝安琪(Kay)今年三月誕下細女張靖(Karina)後一直專心湊女,她與老公張繼聰早前為囡囡於主題樂園豪擺百日宴,而今日Kay ...


呢個媽媽真係冇得輸。

歌手謝安琪(Kay)今年三月誕下細女張靖(Karina)後一直專心湊女,她與老公張繼聰早前為囡囡於主題樂園豪擺百日宴,而今日Kay亦在社交網站寫道囡囡已四個月大,更上載了囡囡的四格表情包,只見Karina表情多多,一時伸脷,一時皺眉,又碌大對眼及咪咪嘴笑,非常精靈可愛,除了與哥哥張瞻成個餅印之外,似乎亦遺傳了父母的演藝基因!

Kay大讚Karina學嘢快 

Kay接受東網訪問,幾個月來忙於湊女的她表示不覺得悶:「因為對住小朋友日日有好多新鮮嘢學,同埋咁得意,對住佢幾耐都唔會悶。」又大讚囡囡學嘢學得快:「佢依家已經識翻身,將佢反轉咗佢識反番過嚟,我記得人哋話呢啲最快都要5個月大先識,但佢早一、兩個星期已經識,算學嘢好快,同埋佢成日同哥哥傾偈、玩,我幫佢哋拍咗好多片,好溫馨好開心!」她亦透露囡囡非常喜歡去街:「之前帶佢去主題樂園玩,以為佢咁細個唔識享受呢啲快樂住,冇真係帶佢入去玩,因為冇遊戲可以畀佢玩,就咁到此一遊影張相,住吓嗰度入面嘅酒店,點知佢都好開心,不停講BB話,又好似手舞足蹈咁,搞到我都好開心!」

暫時繼續唔接Job

而Kay謂現時仍然好深閨,每日在家湊BB,雖然有時好攰,但非常有滿足感,暫時不會接任何工作,又指大仔張瞻現時亦放暑假,有很多暑期活動,前幾日她就陪了張瞻去游水,她笑說:「我着咗件通花嘅衫,因為怕醜,身形未修番,但曬到我依家背脊都有通花,我依家都係件藝術品嚟!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!