掃呢頁CODE去手機

2017年7月2日 星期日

Karina似足老竇阿哥 謝安琪餵足一年人奶推Job做乳牛 __,謝安琪,

查看相片Kay抱實Karina影全家福,一家四口幸福滿瀉。【東方日報專訊】謝安琪(Kay)與老公張繼聰今年3月成功追女,昨晚是她產後首度現身,為愛女張 ...


查看相片
Kay抱實Karina影全家福,一家四口幸福滿瀉。

【東方日報專訊】謝安琪(Kay)與老公張繼聰今年3月成功追女,昨晚是她產後首度現身,為愛女張靖豪搞百日宴!成功收身的她未受銀彈利誘復出,笑言要做「大埔乳牛」餵足一年人奶!

圈中模範夫婦謝安琪與張繼聰10年前誕下兒子張瞻,阿聰多年來都想追多個女,至今年3月,Kay終於為他誕下小公主張靖(Karina),湊成「好」字,而張靖跟阿聰和哥哥張瞻似足餅印!錫女錫到燶的阿聰近年事業起飛,吸金力大增,不惜豪使一大筆為張靖大搞百日宴,昨晚在主題樂園的酒店筵開24席慶祝,宴會以自助餐形式舉行。

Kay與阿聰於晚上約8時接受傳媒訪問,穿白色喱士裙的Kay是產後首次公開見人,見其收身成績不錯,上圍依然豐滿,有2、3吋深的事業線!兩人感激記者及300名賓客到賀,而阿聰特別感謝太太:「自己一直忙住工作,今日所有策劃、設計都係老婆同Planner諗,主題係嘉年華,希望大家玩得開開心心,入面好似遊樂場咁!」問到是次花費多少?他說:「有時好多錢都買唔到啲嘢,好似今次都有好多朋友幫手。」

靠老公鞭策操弗

記者讚Kay收身收得快,她表示有做運動,包括舉重及舉啞鈴等,坦言是受身形健碩的阿聰影響:「身邊有人鞭策,自己唔可以太遲起步!(想操到有馬甲線?)呢條線離我頗遠。(你有事業線咪得囉!)哈哈,我嘅事業已經擺埋一邊,為咗家庭都犧牲好多。」問到何時復出?她坦言暫時未有打算,但承認有品牌邀請出席活動,惟她已拒絕:「依家想將啲時間放喺小朋友度,以家庭為先,囡囡都係得幾個月。雖然囝囝10歲,但都係要傾偈嘅階段。(見財化水?)損失有一定數字,不過我唔會咁算帳,只要睇住小朋友開心就乜都值得!」

阿聰諗計護花

問到兒子張瞻可有呷妹妹醋?Kay說:「冇,反而佢成日都錫妹妹,可能同妹妹年紀差好遠。佢依家放暑假,換尿片時佢仲幫手掉嘢,餵人奶時又幫手冚住。(仲餵緊人奶?)係呀,希望可以餵多一年。」她更笑言要做「大埔乳牛」!阿聰則笑言已開始盤算在女兒讀中學及大學時先發制人:「起碼哥哥第一日接放學,第二日到我接力,我要操到好似三哥(苗僑偉)咁Fit,走出嚟接個女放學!」問到可有為Karina成立基金?Kay透露已有一套完善計劃,阿聰就希望囡囡自由發展,學習固然重要,但心靈富足才是最緊要。

昨晚不少圈中藝人都有出席Karina的百日宴,當中方力申透露已用「張靖」名義在內地捐建水窖作為禮物,鄭欣宜則透露送了BB服飾:「我見到小朋友啲衫褲就忍唔住買,唔捨得買畀自己,都捨得買畀小朋友!」至於陳瀅與劉佩玥(Moon)齊齊受訪,陳瀅自爆之前Moon曾陪她到此處散心,並在現場的一條長樓梯合照,問到當時是否因情傷而不開心?她說:「唔好講到咁真。」默認年前與賭王四房之子何猷亨分手一事。

文:音樂組


鍾意就快D Share啦!