掃呢頁CODE去手機

2017年7月10日 星期一

名人:JC拋胸湊女 Ana R.畀女玩殘 __,Ana R.,Jessica C,JC,

兩位靚女齊齊出動!老公安志杰要工作,混血女模JessicaC.(JC)就帶埋1歲多的愛女Tessa,相約同樣有個女的好姊妹AnaR.到中環敍一敍。約下 ...


兩位靚女齊齊出動!

老公安志杰要工作,混血女模Jessica C.(JC)就帶埋1歲多的愛女Tessa,相約同樣有個女的好姊妹Ana R.到中環敍一敍。約下午4時,見JC的女兒Tessa非常活潑,不時走來走去,而身穿低胸Tee、熱褲的JC,不時要烏低身拋晒胸咁追住個女,為咗囡囡安全,相信JC就算走光都唔理得咁多。

反觀Ana R.的女兒Maya就比較文靜,甚少落地下玩耍,有如樹熊般黐到媽咪實一實,期間Ana R.傾電話時,被抱住的Maya見到媽咪口擘擘,隨即伸手玩媽咪個口,之後仲塞多幾隻手指入去添,玩殘媽咪,十分搞笑!

臨走前,JC叫囡囡Tessa同Maya揮手拜拜兼Goodbye kiss,精靈的Tessa好聽話咁照做,兩個囡囡兩個媽咪道別後,JC就去附近超市購買了一些BB食品便離開,期間見到記者,JC又叫囡囡向記者揮手飛吻,Tessa真係好可愛呢!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!