掃呢頁CODE去手機

2017年7月25日 星期二

同老公大溪地潛水 安以軒大膽與鯊魚共舞 __,安以軒,

好型呀!台灣女神安以軒上月喺夏威夷舉行浪漫海島婚禮,唔少圈中好友都有出席婚禮,十分熱鬧!升呢人妻冇耐嘅安以軒結婚後都有繼續工作,呢幾日佢趁難得唔使開工 ...


好型呀!

台灣女神安以軒上月喺夏威夷舉行浪漫海島婚禮,唔少圈中好友都有出席婚禮,十分熱鬧!升呢人妻冇耐嘅安以軒結婚後都有繼續工作,呢幾日佢趁難得唔使開工,就當然即刻周圍去玩佢同澳門富商老公陳榮煉就揀咗去大溪地度假,呢日佢喺微博晒出當地旅遊嘅相。嘩!一係唔晒,一晒相就嚇親一班粉絲!原來安以軒潛咗落海底捕捉鯊魚嘅蹤影,認真大膽!佢仲留言:「鯊魚與我。照片是我親自下海拍的⋯⋯大家放心,小叮噹(陳榮煉花名)有先下去試了很久 確定他(牠)們不咬人才叫我下去的。」WOW!WOW!陳榮煉率先下海睇吓有冇危險先至再叫老婆落去,呢個舉動真係好Man好貼心!網友見到後都話佢哋好Sweet,仲話見到咁多條鯊魚都心慌慌,叫安以軒要注意安全呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!