掃呢頁CODE去手機

2017年7月30日 星期日

雷莊 __,

有水着睇喇!《2017香港小姐競選》十二位候選佳麗在台北拍攝外景,並首度以泳裝見傳媒。佳麗中午去到北投水都溫泉會館拍攝三點式泳衣照,泳裝款略嫌保守,佳 ...


有水着睇喇!

《2017香港小姐競選》十二位候選佳麗在台北拍攝外景,並首度以泳裝見傳媒。佳麗中午去到北投水都溫泉會館拍攝三點式泳衣照,泳裝款略嫌保守,佳麗身材平均,當中有多位佳麗更練出腹肌包括李清心、雷莊𠒇及伍樂怡。身材最出眾要數谷出心形胸的胡美貽,(Nicole),至於最弗,身材平最索的是雷莊𠒇(Juliette)!

身形弗爆的雷莊𠒇着起泳衣令人眼前一亮,甚有睇頭。5尺7寸高、三圍34.5-26-36的Juliette着起泳裝自信爆棚,除34.5上圍驕人,腹間更有六塊腹肌,身牙在佳麗中最弗,不過卻百密一疏,下身出現現形情況!

着起泳裝充滿自信的Juliette被問到對泳裝是否充滿信心?她笑說:「都可以咁講,自己不嬲都有信心,喺加拿大都成日着泳衣,因為自己鍾意去沙灘曬太陽,所以皮膚都比較黑。(六嚿腹練咗好耐?)其實冇特別練,係daddy、媽咪遺傳畀我,只係做運動希望線條靚啲,但係嚟香港前喺喺加拿大整傷咗背脊,都冇做運動、打排球一段時間,直到嚟香港參選先再做番運動。(再做最滿意身材邊一部份位?)長腿,自己夠高。(有咩地方想改進?)希望腰間條兩邊可以再修啲,再結實啲。(決賽泳衣環節係強項?)都可以咁講,會係最有自信,因為自己唔怕醜。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!