掃呢頁CODE去手機

2017年7月20日 星期四

「玥」兵無數!劉佩玥兵仔高富帥乜都有 __,劉佩玥,

劉佩玥真係勁,講得上係「收兵」高手!2013年選港姐奪得季軍的劉佩玥(Moon)性格爽朗,深得異性歡心,絕對是「收兵」高手!2015年,賭王四房兒子何 ...


劉佩玥真係勁,講得上係「收兵」高手!

2013年選港姐奪得季軍的劉佩玥(Moon)性格爽朗,深得異性歡心,絕對是「收兵」高手!2015年,賭王四房兒子何猷亨被拍得買外賣到片場探Moon班,可見關係非淺,可惜最後被好友陳瀅捷足先登。Moon經常與劇中對手傳緋聞,包括《城寨英雄》拍檔伍允龍,兩人不避嫌互相出席對方的朋友圈聚會,又公開打情罵悄。另一個是合作《一屋老友記》的張彥博,兩人經常一齊拍片唱歌,張彥博還讚Moon是他的女神!今年4月,Moon又與「巨聲幫」大孖周志文被指齊齊遊上海,有傳曾在卡拉OK房內狂咀。而「新兵」則是翟威廉,她於本月被拍得現身男方在旺角砵蘭街的「新竇」樓下,食飽後一同返男方寓所。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!