掃呢頁CODE去手機

2017年7月3日 星期一

鄧佩儀:閨蜜送大禮 鄧佩儀驚喜收戒 __,鄧佩儀,

閨蜜就係咁嘅意思~~前華姐冠軍兼無綫花旦鄧佩儀(Gloria)單身多年一直未有着落,好多粉絲都關心其感情狀況。Gloria最近喺微博上載露膊靚相,仲大 ...


閨蜜就係咁嘅意思~~

前華姐冠軍兼無綫花旦鄧佩儀(Gloria)單身多年一直未有着落,好多粉絲都關心其感情狀況。Gloria最近喺微博上載露膊靚相,仲大晒手上嘅戒指,未拍拖就先結婚?唔係嘛!睇真啲,原來隻戒指係Gloria閨蜜送畀佢,真係一場歡喜一場空!

Gloria仲晒出同閨蜜嘅合照,原來就係歌手林奕匡嘅未婚妻李靄璣(Rikko),Gloria留言大讚對方係amazing friend:「我的閨蜜去巴黎前問我想要甚麼手信。我就說冰箱貼。然後她從巴黎買了戒指回來給我。太貴重啦,叫我怎麼好意思。🙈What an amazing friend.」果然人生有個真正朋友的確好極!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!