掃呢頁CODE去手機

2017年7月15日 星期六

【獨家】只此一次!卓楓而挑戰性感尺度 __,卓楓,

卓楓而就話呢次已經係最性感,唔會有下次!「IG女神」卓楓而(Candice)今年除了與娛樂公司簽約出歌勇闖樂壇外,更推出首本寫真集《Hello!Can ...


卓楓而就話呢次已經係最性感,唔會有下次!

「IG女神」卓楓而(Candice)今年除了與娛樂公司簽約出歌勇闖樂壇外,更推出首本寫真集《Hello!Candice》加入今夏寫真戰。全書除了在塞班島取景外,更由Angelababy御用攝影師Mikoco親自操刀,打算塑造新一代「Baby級」女神。Candice直言視Baby為目標:「佢好靚,而且係多方面都發展得好好嘅藝人,好希望之後有機會同佢合作,就算冇機會我都會視佢為我嘅目標。」

而Candice亦指這次出寫真集是為紀念正式踏入娛樂圈:「今次係我最大尺度,之後唔會比呢次更性感!(特登揀書展期間出寫真集?)其實係咁啱去咗塞班島拍MV,見到陽光海灘咁靚所以就留多幾日影寫真集。」更指書中有QR Code,讀者掃一掃就可以睇到她的MV及拍攝花絮,令人期待。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!