掃呢頁CODE去手機

2017年7月24日 星期一

孖師妹晒火辣泳裝 黃榕玩胸頂足球 __,黃榕,

黃榕同埋師妹大晒火辣泳裝。有線旗下奇妙電視舉行節目巡禮,有份參與演出的藝人包括吳綺莉、黎淑賢、黎燕珊、鄭融、鄧兆尊及黃榕等傾巢而出。以黃榕帶頭的Fan ...


黃榕同埋師妹大晒火辣泳裝。

有線旗下奇妙電視舉行節目巡禮,有份參與演出的藝人包括吳綺莉、黎淑賢、黎燕珊、鄭融、鄧兆尊及黃榕等傾巢而出。以黃榕帶頭的Fantastic Summer Girl全以火辣泳裝上陣,更率先走下泳池任影唔嬲,席間黃榕更示範胸頂足球,十分吸睛。

黃榕以大師姐姿態偕同Gillian、Victoria及Lala接受訪問,且透露她們負責主持「歐洲國家盃」,問到節目期間是否泳衣上陣,黃榕謂:「所有嘢都係初步咋。(教師妹們防走光?)我自己都唔叻,試過去遊船河唔小心露毛,要個男仔提醒我先知,我比較粗心大意。」

-------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片:

https://goo.gl/3CCnC3


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!