掃呢頁CODE去手機

2017年7月28日 星期五

首次夫妻檔吸金陳柏宇被老婆叫「爸爸」 __,陳柏宇,

之前笑指婚戒「阻碇」的陳柏宇,與太太Leanne現身當然乖乖戴上婚戒。
首次夫妻檔吸金陳柏宇被老婆叫「爸爸」歌手陳柏宇(Jason)與符曉薇(Leanne)婚後昨日首次夫妻檔出席活動,Jason坦言仍未叫過Leanne做老 ...


首次夫妻檔吸金陳柏宇被老婆叫「爸爸」

歌手陳柏宇(Jason)與符曉薇(Leanne)婚後昨日首次夫妻檔出席活動,Jason坦言仍未叫過Leanne做老婆,因私下互以「BB」暱稱,有時更會被老婆叫做「爸爸」。Leanne笑說:「我哋有養小動物,要執屎嘅時候就叫佢做爸爸,畀個責任感佢!」講到造人大計,Jason指不想給自己太大壓力:「有壓力嘅話,會影響激活『小朋友』游水同生存嘅能力。」

同場的鄭欣宜透露因工作關係而漂傷頭髮,故現時靠駁髮轉造型,又直言踏入30歲要開始努力保養。問到是否妝前妝後兩個樣?她笑說:「我成日以為落咗妝出街大家應該唔認得我,但唔係。」又指不介意素顏上真人騷節目:「我好現實,張支票大啲就得!」

麥美恩、陳柏宇夫婦及鄭欣宜出席開幕活動。
  • 麥美恩、陳柏宇夫婦及鄭欣宜出席開幕活動。

鍾意就快D Share啦!