掃呢頁CODE去手機

2017年7月14日 星期五

【獨家有片】黎姿湊女出巡大陣仗 兩架七人車 保母「一對一」 __,黎姿,

黎姿這個行政人員look,再加副眼鏡,真的很有女人味。Zoom近點看看側面,又有少少像韓國的女子組合成員,總而言之就是靚!不過今次重點,是想說她湊孖女 ...


黎姿這個行政人員look,再加副眼鏡,真的很有女人味。Zoom近點看看側面,又有少少像韓國的女子組合成員,總而言之就是靚!不過今次重點,是想說她湊孖女出街要動用兩架七人車,勁巴閉!

「凍齡女神」黎姿自從接手細佬間美容院,現在愈做愈大,更上市做CEO。不過講到明幾忙都要湊女的她,近日和三個女去北京遊故宮,更說令她想起以前拍《金枝慾孽》時的點滴。

早前《壹》仔就撞到黎姿在又一城湊住對孖女。眨下眼六歲已經升小一的孖女,沒見一排真的大個了很多,兩個女各自有一個保母,「一對一」貼身照顧,包保不會走失。咁都未夠,在商場食完嘢,黎姿外賣了杯果汁拎走,兩架七人車一早在門口Stand by,安頓好阿女上車後,分兩架車走,認真大陣仗!

相關文章:

【《金枝慾孽》的點滴】以約換獎撼贏鄧萃雯封視后 黎姿惹公憤

http://bit.ly/2t73qbS


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!