掃呢頁CODE去手機

2017年7月9日 星期日

吳若希:【賺六位數】吳若希恨生孖女:去泰國種 __,吳若希,

25分鐘穩袋6位數酬勞!歌手吳若希(Jinny)產後首度出席活動,吸引過百歌迷撐場,專程由澳門返港的Jinny以入膊連身短裙襯五吋高踭鞋示人,成功做運 ...


25分鐘穩袋6位數酬勞!

歌手吳若希(Jinny)產後首度出席活動,吸引過百歌迷撐場,專程由澳門返港的Jinny以入膊連身短裙襯五吋高踭鞋示人,成功做運動加打拳踢走20磅的她Fit爆亮相,現身25分鐘穩袋6位數酬勞!

讚男友識湊B

受訪時,Jinny承認產後有努力做運動收身,她說:「坐完月之後開始做運動同打拳,已經減咗20磅,想減多5磅。」由於餵母乳的關係,Jinny日前大方透露早前升了兩Cup,但現時又降回一Cup。問到今日為何包到冚示人?她抵死地說:「留畀個女,依家早上餵人奶,晚上餵奶粉。」隨即大讚男友Alex懂換片及為囡囡沖涼。

不捨愛女遲出門

母愛氾濫的Jinny早上出門口因不捨得囡囡淼淼,結果錯過一班澳門船返港,她又大讚陪月姐姐是全世界最好的陪月員,Jinny說:「真係好幫到手。」她坦言正式復出:「基本上假期已經完,老闆(何哲圖)日前打畀我, 話準備咗啲歌畀我,我隨時可以錄音。」久未演唱的Jinny直認膽怯:「 好耐冇唱歌,要去練歌先,頭先嚟活動都好緊張。」

想生夠四個

對於被指遭歌手菊梓喬搶去「星夢一姐」的位置,Jinny說:「我本身好鍾意佢,從來都唔係一姐,我係阿妹。」她直認今次活動酬勞有6位數。問到會否再生B?Jinny說:「會,想生四個,一個女、一個仔,之後孖女。(孖胎好似要有遺傳?)咁咪去泰國種囉!聽朋友講當地有得揀性別。」之前在網上與網民駁火的Jinny承認EQ低:「其實一直唔想BB曝光,未來奶奶唔想BB曝光,一家人有共識。我啲朋友一早知道,係美麗嘅無心之失。(有冇鬧男友?)點都有話,喺公眾面前點都有番少少威風。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!