掃呢頁CODE去手機

2017年7月15日 星期六

曹思詩要供樓 解扣減壓 __,曹思詩,

曹思詩解開比堅尼裸背上鏡。
曹思詩要供樓解扣減壓現年25歲的無綫藝人曹思詩(CC)今年推出以香港十大沙灘為主題的個人寫真,CC於17歲時曾推出寫真,其後加入TVB,坦言希望透過出 ...


曹思詩要供樓 解扣減壓

現年25歲的無綫藝人曹思詩(CC)今年推出以香港十大沙灘為主題的個人寫真,CC於17歲時曾推出寫真,其後加入TVB,坦言希望透過出寫真得到更多拍攝機會,為了供樓更不惜「解扣」!

喜愛水上運動的CC捱曬捱熱在多個沙灘取景,狂換比堅尼大騷32C上圍加上蜜桃臀,展示陽光性感。最激一輯是在沙灘「解扣」裸背擠出側胸,效果噴血!穿慣比堅尼的CC透露拍攝期間有幾位男泳客眼望望,但已黐了乳貼,加上信任攝影師,故不太覺得尷尬。問到多年來有否經濟壓力?CC自覺幸運:「以前做Model時收入仲多過依家,都儲咗啲錢,依家經濟壓力係要供樓。(自己畀首期?)係父母幫手畀嘅,但要自己供呀!雖然唔算捱得好慘,但要Keep住密密做!要好努力接Job同返大陸登台。」

曹思詩無懼男泳客眼望望,瞓身影靚相。
  • 曹思詩無懼男泳客眼望望,瞓身影靚相。

鍾意就快D Share啦!