掃呢頁CODE去手機

2017年7月16日 星期日

【網民熱話●動物傳心術】亞洲首位華人傳心師火滾 何婉盈:你咪唔好信囉! __,何婉盈,

香港有動物傳心師因為一隻「布歐」假龜被質疑可信性,曾經在美國學過動物傳心術、十多年前曾以「亞洲首位華人動物傳心師」名義接受有線電視訪問的歌手何婉盈(E ...


香港有動物傳心師因為一隻「布歐」假龜被質疑可信性,曾經在美國學過動物傳心術、十多年前曾以「亞洲首位華人動物傳心師」名義接受有線電視訪問的歌手何婉盈(Elaine),接受《壹》仔訪問時,直言對事件感到難過,更認為世事好玄,好多事物都解釋不到,「我都唔係100%準」。

Elaine對《壹》仔認為,動物傳心術應該像風水命理一樣,信則有不信則無,「可能佢會query(質疑)啲野好玄,咁世界上有好多嘢好玄㗎,咁你咪唔好信囉,但係信嘅人咪信囉。」她切身處地想,若自己遇到這個局面亦會不知所措,「你話用假嘅我真係唔知點算喇,我相當難過,我又戥俾人戙嘅人難過,我又戥嗰個人(記者)出發點又難過。」

Elaine指,世界很難有百分百準確的感應,不應該用來拆解,反而相信的人要真心看待,「風水師、占卜師好叻嘅,咁係咪可以用個假嘅時辰八字去test(測試)人呢?好似魔術咁,你睇魔術唔係想揭穿佢㗎嘛,你係想欣賞㗎嘛。」

回想當年,她因為愛犬辭世,日夜思念,於是激發她去了解動物的想法。2002年遠赴美國學習傳心術,成為亞洲首位華人動物傳心師。她坦言在美國,未聽聞以量子物理為基礎的傳心術。十多年來她稱不收分文,義務為人做動物傳心,「可能我有個advantage(優勢),因為我唔係職業,我純粹係幫到人就幫。遇到有緣分嘅人,我見到你、我熟嘅、我得嘅咪試下。」這些年都無人設局試她,「你話我同隻假龜傳心會唔會知,我真係唔知到時會點樣,可能我都撻Q㗎!」

相關連結:

【壹仔話當年】動物傳心術點練成?《壹》仔放蛇直擊!

http://bit.ly/2ulgYRg

【信不信由你】記者實測動物傳心術 結果竟然係咁

http://bit.ly/2ulrFTS

【叫布歐出來】傳心術師始祖原來就係佢

http://bit.ly/2sTb1X9

USTAR廁所位》香港大學大合唱! 何婉盈《再見亦是朋友》

http://bit.ly/2tfJaom

USTAR廁所位》圍講港大五件事! 何婉盈三代都係港大人?

http://bit.ly/2uwWXXE

USTAR廁所位》愛上邊個都係錯! 何婉盈有囡囡萬事足

http://bit.ly/2unkvOg

退出娛圈犬馬聲色 何婉盈高度防腐

http://bit.ly/2t3Dutn

愛狗之人何婉盈,因為狗狗辭世,激發她學習動物傳心術。
動物傳心術Thomas面對「布歐」。(有線新聞《新聞刺針》截圖)

鍾意就快D Share啦!