掃呢頁CODE去手機

2017年7月12日 星期三

再做新娘?王君馨嘆老公有心冇力 __,君馨,王君馨,

王君馨出席活動,成為全場焦點。昨日於香港補擺婚宴的藝人王君馨(Grace)今午於尖沙咀出席無綫新劇《超時空男臣》宣傳活動。問昨晚老公Daniel送了甚 ...


王君馨出席活動,成為全場焦點。

昨日於香港補擺婚宴的藝人王君馨(Grace)今午於尖沙咀出席無綫新劇《超時空男臣》宣傳活動。問昨晚老公Daniel送了甚麼驚喜?Grace笑說:「我諗佢有心冇力。因為我哋之後成班朋友去打邊爐,包括幫我哋唱歌嘅王梓軒,仲有其他由印度、台灣飛嚟嘅朋友一齊食飯,之後仲有朋友等我飲酒。我凌晨四點半先返去,佢就應該兩點。我返到(屋企)佢已經喺梳化瞓咗,我都係叫佢去沖涼瞓,所以我諗佢都冇晒力。」她又指老公笑到硬晒,戥佢辛苦,而她自己亦笑到差不多抽筋。

鍾嘉欣伍允龍零尷尬

至於擔任伴娘的鍾嘉欣昨日於Grace的婚禮上重遇舊愛伍允龍(Philip),問二人碰面有否尷尬?Grace說:「佢(嘉欣)又冇講,兩個都係我好朋友,佢哋零尷尬。Linda結婚再做媽咪,Philip都畀好大祝福佢。如果Philip結婚同做爸爸,Linda都會祝福佢。」

此外,Grace以劇中造型出場時,蕭正楠問她:「點解你尋日結完婚今日再結?」身旁的何廣沛即笑謂:「你改嫁呀?」非常搞笑。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!