掃呢頁CODE去手機

2017年7月21日 星期五

以阿佘做目標!麥明詩處女劇預捱批 __,麥明詩,佘詩曼,阿佘,

麥明詩第一次拍劇,做足心理準備面對批評。麥明詩去年以白紙一張的演戲經驗拍攝處女劇《賭城群英會》,做足心理準備面對批評,還自嘲戲份不多:「唔會污染大家眼 ...


麥明詩第一次拍劇,做足心理準備面對批評。

麥明詩去年以白紙一張的演戲經驗拍攝處女劇《賭城群英會》,做足心理準備面對批評,還自嘲戲份不多:「唔會污染大家眼球好耐。」首次拍劇最大收穫是能向「師姐」佘詩曼偷師,令她有所啟發。

「十優港姐」麥明詩去年拍攝的處女劇《賭城群英會》正在熱播,新人來說表現合格。麥明詩緊張又期待,望能改進表現,她說:「自己最介意用咗錯嘅演繹方法一路錯落去,拍攝頭幾日好緊張,講句對白好似背書咁,最簡單走位都行錯,有時又遮咗自己塊面,不過都算學得快,好多謝大家嘅包容。自己戲份唔算多,就算做得好乞人憎,都唔會污染大家眼球好耐,唔會成日見到我,大家會舒服啲,哈哈。」

問阿佘攞貼士

麥明詩認為拍攝《賭》劇最可惜是未能與「師姐」佘詩曼有對手戲,但亦有偷師及攞貼士,她說:「自己好鍾意阿佘嘅《天與地》同《使徒行者》,有問佢有乜貼士,佢第一句就叫我放鬆,同埋融入劇本世界,但放鬆都唔係咁易做到。睇阿佘做戲好自然,平衡得好好,自己可能要幾年時間先掌握到。」麥明詩坦言會以阿佘為目標,希望接拍一部感動人心的作品。

錫錫戲冇尷尬

麥明詩首次拍劇就與何浩文有錫錫戲,雖然是蜻蜓點水,但始終都是「第一次」,拍劇期間更傳出緋聞,她說:「自己讀書可以好專注,將專注用番落拍劇,所以拍嗰陣都冇尷尬。」麥明詩又感謝公司及監製王晶起用,她說:「晶哥話覺得我好大膽所以搵我,可能做演員起碼要有膽去試啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!