掃呢頁CODE去手機

2017年7月30日 星期日

【《蘋果》獨家】係定唔係?「鷹眼」謝洛美維納首開腔 剖白與婷婷關係 __,蘋果,婷婷,

「今日雞叫以先,你要三次不認我。」彼得三次不認主。2017年版本。係「鷹眼」謝洛美維納(JeremyRenner)屋企人問婷婷:「點解你唔認咁笨?」唔 ...


「今日雞叫以先,你要三次不認我。」彼得三次不認主。2017年版本。係「鷹眼」謝洛美維納(Jeremy Renner)屋企人問婷婷:「點解你唔認咁笨?」唔認乜嘢?唔認同鷹眼拍拖囉。但呢個係婷婷單方面引述。前文係,婷婷每次出席活動,都大方回應佢同鷹眼嘅感情發展,以默認或暗示讓大家知道,Jennifer Tse係完全掌握鷹眼行蹤,關係儼如男女朋友。但上月底婷婷默認同一日,有外國網站卻稱鷹眼同女友買訂婚戒……咁啱婷婷喺香港出席活動,傳媒馬上追問,婷婷就話:「佢唔係我男友。」吓?婷婷即再補充:「我哋冇真正拍拖,我冇認過,你哋『躓』畀我!」(新聞連結; http://bit.ly/2swawSQ )兩日之後,婷婷又再出席活動,表示有同鷹眼聯絡講番呢件事,並引述男方家人話佢傻豬、問佢點解唔認同鷹眼一齊。冇錯,婷婷一直都話同鷹眼、佢個女、以至全家都好熟。既然婷婷話鷹眼笑佢傻,咁換言之即係——係拍拖啦,點知婷婷又兜圈:「同鷹眼嘅關係冇改變。」咁點解唔認呢?「其實英文有好多種,見到隻狗可以係I love you,小朋友同好友都可以係I love you,唔會無啦啦未得對方承認之下,去認呢個男友身份同關係!」即係鷹眼未同佢正式講I love you?(新聞連結: http://bit.ly/2uLFFDF )香港時間本月27日,鷹眼同「紅女巫」伊莉莎伯奧遜(Elizabeth Olsen)新片《Wind River》喺洛杉磯舉行首映禮,鷹眼攬實伊莉莎伯鼻貼面,但原來婷婷都有去首映,件事就變成「低調撐男友」啦。呢段橫跨港美嘅愛情故事,由去年12月男方來港出席活動開始,大家一直都係聽婷婷嘅版本,咁鷹眼呢?外國傳媒又冇問……鷹眼自己ig又唔貼同婷婷合照,咁,好難搞喎……直至《Wind River》開始宣傳造勢———日前鷹眼接受《蘋果》特約記者Lilly Lui專訪,暢談拍《Wind River》難忘經歷,本報亦把握機會向鷹眼求證:「談到外地,你最近也到過香港,有傳聞你和謝婷婷約會,是否事實呢?」鷹眼說:「我當天才認識Jen(婷婷Jennifer),騎着Harley電單車遊香港嘛!不是,我們只是朋友(No, we are just friends)我遲些也會到澳門出席澳門電影節的大使,我拿了一個十年的中國簽證,亞洲的觀眾們會常見到我」明白了…所以婷婷之前說,鷹眼今年年底會嚟香港,因為鷹眼會出席澳門於12月8號至14號舉行嘅電影節。婷婷今年情人節受訪時亦曾表示,明年情人節會同鷹眼一齊過…本報就鷹眼'No, we are just friends'回應,向婷婷求證,婷婷透過助手回覆表示身在LA:'I'm here in LA for class And he asked me to go to the premiere, the movie was amazing.'(我仍身在洛杉磯上堂,是他邀請我出席首映,這部戲很令人驚嘆!)問到鷹眼交代與她只是朋友關係,婷婷並無特別回覆。

《蘋果》特約記者Lilly Lui洛杉磯直擊 鷹眼表示:「我當天才認識Jen(婷婷Jennifer),騎着Harley電單車遊香港嘛!不是,我們只是朋友。」 去年12月,男方來港出席活動開始。鷹眼約謝婷婷揸住Harley穿梭尖沙咀到中環鬧市,兩人甜蜜兜風似足情侶一樣。
真係好sweet

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!