掃呢頁CODE去手機

2017年7月17日 星期一

將赴日拍AV G奶麥紫莉請男粉食波餅 __,麥紫莉,

麥紫莉將去日本拍AV。擁有GCup巨胸、20歲𡃁模麥紫莉近日宣布將「下海」赴日本拍AV,成為城中熱話!今日她到長沙灣一商場出席寫真活動,為自己做封底的 ...


麥紫莉將去日本拍AV。

擁有G Cup巨胸、20歲𡃁模麥紫莉近日宣布將「下海」赴日本拍AV,成為城中熱話!今日她到長沙灣一商場出席寫真活動,為自己做封底的寫真月刊宣傳,她身穿露肩連身裙,雖沒有勁晒事業線,但烏身時仍頗有睇頭。之前其經理人公司表示會為她安排兩名保鏢貼身保護,現場所見果然有兩名外籍西裝男傍實紫莉。

台上紫莉親切地先後與三名Fans頭貼頭自拍,更不小心請男粉「食波餅」,其後她落台為Fans簽名,近日成為新聞人物的她吸引不少人撐場,見她在台上講嘢時有點緊張,但仍保持笑容,表現算淡定。

家人唔贊成

紫莉在經理人陪同下受訪,她承認公司為她簽了兩部AV合約,問是否下個月出發日本?她表示交由公司安排,現時心情「冇乜特別」,問到最激的AV內容,她說:「要賣關子。(至少要露點?)至少係,但其他內容唔方便透露。(要同唔識嘅人發生性行為?)係嘅,當然係。(有冇咩底線,有咩唔做?)要同公司再傾。(豁咗出去?)都係!」問到其母親是否知道此事,她說:「大約知道件事,當然唔係好贊成,家人會反對,我冇特別回應。(冇講因為要養家?)有!我有講想搵錢。(會後悔?)冇得咁講,我唔想講咁多家人喇!(依家有冇男朋友?)搵緊,唔擔心因為咁搵唔到,我唔覺得係大問題。(之前拍過幾多次拖?)一隻手數得晒。(點解咁多搵快錢方法要揀拍AV?)呢樣都算係演藝事業。」她承認片酬是每部20萬港元:「滿意呢個價錢,好開心公司傾到呢個數。(會唔會畀人抽好多佣?)應該唔會,公司好錫我。」

否認造新聞

對於網友議論紛紛,有不少人更對她作出人身攻擊,紫莉表示知道有負評,但不能理會太多,自己有其他事要做,至於有人質疑她拍AV的消息是造新聞,紫莉表示冇特別要澄清:「唔信嘅人再講都唔會信。」對於被猜度是性開放,她說:「唔可以混為一談,都只係工作。」

努力減肥

紫莉表示之前有睇過AV,最印象深刻是「暗黑林志玲」波多野結衣,拍攝前會睇她的作品取經,至於男優對手則沒有特別去想。問事前有甚麼準備工夫?她表示要努力減肥,現時上圍是36G,體重逾120磅,希望可以瘦人不瘦胸,問會否長期在日本發展?她說:「睇情況,有機會都想。」

此外,同場的曹思詩建議她畀人包好過拍AV,紫莉說:「只能夠講同佢價值觀唔同。(佢擔心你會染病!)有預防措施嘅。(會打真軍?)呢樣保密先。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!