掃呢頁CODE去手機

2017年7月15日 星期六

港產A Cup美人魚VS日本巨乳顏卓靈 __,顏卓靈,美人魚,

F同ACup之爭!一年容易又寫真戰,又是女星們瞄準書展傾巢而出,推出不同類形的寫真滿足各路英雄需要。今年除港產代表具吸引力外,更吸引到「日本乳神」的「 ...


F同A Cup之爭!

一年容易又寫真戰,又是女星們瞄準書展傾巢而出,推出不同類形的寫真滿足各路英雄需要。今年除港產代表具吸引力外,更吸引到「日本乳神」的「F Cup」京佳來港挑機,令寫真戰更為激烈!港產代表中最出人意表莫過於鄧詠雪,挾着其32A上圍化身「平板美人魚」,推出寫真遊記。鄧詠雪主攻教粉絲如何從由型態、心態和游泳方法去變成一條美人魚,大走高貴路線,創意十足,加上到希臘、帛硫和小琉球等多個不同的海灘取景,務求以靚人、靚景「必殺技」出戰。

京佳虎牙勁屈機

另邊廂,年僅17歲、擁有36F的「日本乳神」京佳,越洋來港「參戰」。京佳憑着其「得天獨厚」的虎牙被香港宅男封為「巨乳顏卓靈」而受到注目,今次京佳使出其36F「胸器」為賣點出戰,透過多款不同類型的三點式泳衣,展示其大膽性感一面,力證其「童顏巨乳」稱號絕非浪得虛名。京佳甚至表示其父親看過寫真後都「心情複雜」,可見性感程度具一定震撼力,她更揚言八月再來港與一眾寫真女正面交鋒,誓必掀起一場「廝殺」。

鄧詠雪唔Sell身材

雖然如臨大敵,但鄧詠雪對自己仍充滿信心,認為自己的巿場定位十分正確,有一定捧場客:「我一向唔係Sell身材,好滿意自己個身形,唔覺得冇身材係一個缺點。平胸有平胸嘅好處,好似着衫好睇啲啦,做運動又冇咁辛苦。」鄧詠雪坦言明白不少男士比較喜好身材豐滿的女仔,但她對自己亦有一定信心:「我哋個Target Market係對美人魚有興趣嘅女生,同埋一啲真係鍾意去旅行嘅朋友。拍攝嗰時都被好多男士包圍,仲叫一齊游水,真係好開心!」鄧詠雪亦大方讚對手們的寫真說:「當然佢哋影嘅寫真都一定好靚同好惹火,有一定吸引力,但同我嘅風格有所不同。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!