掃呢頁CODE去手機

2017年7月19日 星期三

冇發囍帖畀黎明 樂基兒8.27加州行禮 __,樂基兒,黎明,基兒,

冇發囍帖畀黎明樂基兒8.27加州行禮娛樂名人即將再度成為新娘的樂基兒(Gaile),昨日和馬詩慧(Janet)、王曼喜(Kayla)、鄭希怡、楊張新悅 ...


冇發囍帖畀黎明

樂基兒8.27加州行禮

娛樂名人

即將再度成為新娘的樂基兒(Gaile),昨日和馬詩慧(Janet)、王曼喜(Kayla)、鄭希怡、楊張新悅等,到銅鑼灣出席護膚品牌CLARINS活動,透露婚期定於下月27日(美國時間),行禮地點是美國加州。跟拍拖兩年、從事網上有機食物生意的Ian Chu拉埋天窗的Gaile,談及婚禮詳情:「場地佈置、嘉賓已經準備好,但我嘅裙、打扮、珠寶、鞋、化妝就未決定,呢分鐘仲未好緊張,可能返到美國就會,我都係啱啱返香港,之前自己去咗泰國做瑜伽一個月,心境好平靜。」



下月到美國結婚的樂基兒,昨日全程笑容滿面,心情勁靚。



樂基兒早前和男友Ian甜蜜慶生。



樂基兒稱與前夫黎明(圖)各有各忙,甚少聯絡。

只請小學同學

前夫黎明有否發短訊祝賀?Gaile說:「冇,好少聯絡,大家各有各忙,我唔知佢知唔知。」問到有否發囍帖給黎明?她決絕說:「我連好多香港朋友都唔請喎!只請咗小學同學。香港朋友同model都冇請,因為主要for family,大約50人。」而婚後定居香港的Gaile解釋選擇加州舉行婚禮的原因:「屋企人喺美國,而且8月天氣好,唔似香港又熱、又打風、又落雨。」



鄭希怡透露剛和囡囡老公一家三口去完泰國旅行。



馬詩慧不反對囡囡王曼喜晒性感相。

Janet拒開家庭會

Janet兩位囡囡王曼喜和王麗嘉經常在社交網貼性感相,惹來爸爸王敏德的微言,更揚言要開家庭會議,對此Janet說:「細女返咗嚟,家庭會議嗰啲好容易解決,佢(王敏德)冇乜記性㗎,講完唔記得。其實我覺得冇問題,但作為爹哋係會緊張啲,咪佢自己去開囉!我唔開喇!費事我開嘅時候加把嘴佢都見咗細女嘅男朋友。」昨日是Kayla的24歲生日,她表示會和家人一起晚飯慶祝,亦收到父母送的禮物。她又談及早前在facebook設立一個有關同性戀的群組:「好多人加入,之前約過出嚟一次聚會,覺得好有凝聚力,我希望做好啲。」

採訪:黃曉妍

攝影:陳慧安


鍾意就快D Share啦!