掃呢頁CODE去手機

2017年7月12日 星期三

郭鋒:多謝大家關心 歐陽佩珊7.31出殯 __,郭鋒,歐陽佩珊,

郭鋒:多謝大家關心歐陽佩珊7.31出殯娛樂名人曾是麗的和無綫力捧花旦,拍過《網中人》和《神鵰俠侶》等經典劇的歐陽佩珊,大前日因肺腺癌病逝,終年63歲。 ...


郭鋒:多謝大家關心

歐陽佩珊7.31出殯

娛樂名人

曾是麗的和無綫力捧花旦,拍過《網中人》和《神鵰俠侶》等經典劇的歐陽佩珊,大前日因肺腺癌病逝,終年63歲。據知,歐陽佩珊喪禮將於本月30日在九龍殯儀館東海堂舉行,翌日早上9時出殯,喪禮將採用基督教儀式,而出殯後歐陽佩珊遺體將會火化。

跟歐陽佩珊結婚近40年的郭鋒,跟太太是圈中數一數二的模範夫婦,太太離開令郭鋒大受打擊。記者昨日問郭鋒有關歐陽佩珊身後事安排時,郭鋒表示交由家人打點,而問到心情可稍稍平復時,他說:「呢啲你唔好再問啦。OK,多謝大家關心。」



歐陽佩珊大前日因肺腺癌病逝,痛失相伴近40年愛妻的郭鋒昨日表示多謝大家關心。



歐陽佩珊家人本月30日為她在九龍殯儀館設靈。



陳國邦昨透露自己20多年前曾經面癱,全憑歐陽佩珊(後)醫好。

治陳國邦面癱

歐陽佩珊於20多年前退出娛圈後學中醫,之後擔任氣功針灸師。原來除賈思樂和林漪娸曾跟歐陽佩珊學氣功外,20多年前陳國邦曾經面癱,全憑歐陽佩珊醫治好。陳國邦昨在電話中說:「好似係94、95年,我啱啱接咗部戲,點知突然面癱,嘴同眼有半邊面唔郁得,咁啱嗰日我同個圈中朋友食飯時提起,朋友就叫我搵佩珊姐,佩珊姐就幫我針灸電療,做咗幾個月,結果醫番好。」問之後可有跟歐陽佩珊聯絡時,陳國邦說:「冇啦,嗰日聽到佢走咗,真係好突然。」

李司棋嘆可惜

此外,李司棋前晚出席《溏心風暴3》煞科宴,談到歐陽佩珊離世不禁黯然,她表示:「我覺得佩珊嘅離開太可惜,希望郭鋒唔好太傷心。」

採訪:魯吉


鍾意就快D Share啦!