掃呢頁CODE去手機

2017年7月11日 星期二

【獨家】48歲王馨平少女身 唔化妝現滑漏零毛孔 __,馨平,王馨平,

喺90年代絕對係女神級嘅「寶麗金四小花」湯寶如、劉小慧、黎瑞恩、王馨平,如今個個都已經係40開外。今年48歲嘅王馨平(Linda),最近復出幕前,代表 ...


喺90年代絕對係女神級嘅「寶麗金四小花」湯寶如、劉小慧、黎瑞恩、王馨平,如今個個都已經係40開外。今年48歲嘅王馨平(Linda),最近復出幕前,代表作當然要數3月喺《博愛歡樂傳萬家》中門大開咁唱番《別問我是誰》。試完水溫睇反應後,前晚收起性感嘅Linda,就同四小花之一嘅湯寶如,喺經典金曲節目中,背對背合唱《美少女戰士》,又唱又跳勾起80後集體回憶之餘,身為熟女嘅佢哋,竟然滲出點點少女味出嚟。Linda雖然差兩年就50歲,不過滑漏白淨零毛孔皮膚竟然keep到依家,上月尾(27日)晚上9點幾,《蘋果》見到冇化妝嘅佢,紮住馬尾、着住白色T恤同牛仔褲,到灣仔惠康超級市場買即沖咖啡同朱古力橙餅。 本身高人一等嘅Linda,無論喺超市揀嘢食,抑或排隊嗰陣,都高出旁邊女士們成個頭。雖然當日只係穿着簡單裝束,不過Linda無論樣貌同身形,點睇都唔似實際年紀。買完零食後,冇帶環保袋又冇買膠袋嘅Linda,就咁捧住啲嘢食行去附近嘅黑色座駕,原來Linda老公就坐喺乘客位等候,接過老婆捧住嘅一堆零食,兩公婆都回心微笑咗一下。《蘋果》事後問Linda,佢就咔咔笑話:「係呀係呀,其實嗰晚我老公話等佢去超市,因為係我揸車,不過嗰包嘢食得我知放喺邊度,所以我同老公講,我去買可以快啲。」外貎反映心境,只要時刻保持開朗,又使乜嘥錢買護膚品!

採訪、攝影:梁繼光、羅德光 今年48歲嘅王馨平(Linda),最近復出幕前,代表作當然要數3月喺《博愛歡樂傳萬家》中門大開咁唱番《別問我是誰》。(電視圖片) Linda雖然差兩年就50歲,不過滑漏白淨零毛孔皮膚竟然keep到依家。
月尾(27日)晚上9點幾,《蘋果》見到冇化妝嘅佢,紮住馬尾、着住白色T恤同牛仔褲,到灣仔惠康超級市場買即沖咖啡同朱古力橙餅。 雖然當日只係穿着簡單裝束,不過Linda無論樣貌同身形,點睇都唔似實際年紀。 《蘋果》事後問Linda,佢就咔咔笑話:「係呀係呀,其實嗰晚我老公話等佢去超市,因為係我揸車,不過嗰包嘢食得我知放喺邊度,所以我同老公講,我去買可以快啲。」(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!