掃呢頁CODE去手機

2017年7月23日 星期日

【甫士問題…】游水被偷拍 克勤爆老婆嬲足3日 __,克勤,李克勤,

「李克勤慶祝成立30週年演唱會」暨歌迷聚會,今日喺灣仔舉行,近200歌迷出席,同場宣佈9月舉行嘅演唱會會終極加場,合共9場。克勤話:「今次加到第9場, ...


「李克勤慶祝成立30週年演唱會」暨歌迷聚會,今日喺灣仔舉行,近200歌迷出席,同場宣佈9月舉行嘅演唱會會終極加場,合共9場。克勤話:「今次加到第9場,一定係最後一場,唔會有得再加。」佢指今次用全新製作班底,搵黃偉文擔任服裝指導,克勤話:「音樂上嘅合作好多,今次搵佢幫我負責啲衫,佢同我講下星期同我去日本,佢話同我老婆搞掂,叫我跟住佢哋後面就得,同埋叫我負責畀錢,我老婆都係咁講。」至於會唔會騷肌,克勤話:「我都有小波地同小老鼠,老婆問我做乜咁勤力操,叫我唔好操咁大,如果唔係啲衫唔啱着。」對於會否獲加歌酬,克勤話如果製作效果好,收少啲都冇所謂。克勤啱啱同屋企人去完新加坡返嚟,之前一家人游水被影到,克勤話:「我老婆嬲咗三日,因為張相舉高腳。」克勤又笑言,好彩有老婆張相,證明唔係佢哋自己放料宣傳,佢話:「其實我警覺性都好高,當時睇過係冇相機,應該一早埋伏咗喺嗰度。今次去新加坡都有游水,自己酒店房有泳池,唔着衫都得,我講係我啲仔呀。」

(右圖攝影:沈健程) 克勤宣佈演唱會終極加場。 今日活動有約200名歌迷參加。
提起之前一家外遊被拍,克勤話最嬲嗰個係太太。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!