掃呢頁CODE去手機

2017年7月23日 星期日

【即係點?】半裸寫真又有全裸相嘅?32歲袁嘉敏話轉行做OL今日改口 __,袁嘉敏,

幾時都話女人係善變,32歲嘅袁嘉敏今年推出《親蜜》散文集加半裸相集,之後話會淡出幕前封胸做OL工作!(新聞連結:http://bit.ly/2uJh7 ...


幾時都話女人係善變,32歲嘅袁嘉敏今年推出《親蜜》散文集加半裸相集,之後話會淡出幕前封胸做OL工作!(新聞連結:http://bit.ly/2uJh7gM)點知今日袁嘉敏現身書展,為佢本寫散文兼相集舉行簽名會,封晒胸著住一條黑短裙嘅袁嘉敏,講到佢真係封咗胸,佢話:「之前性感係因應廣告客戶或者主辦商嘅要求,我本身鍾意舒服同平實嘅打扮。」今次半裸係咪冇底線?佢就話:「我做埋美術指導、寫文章,俾大家了解我多啲,所有構圖係配合文字,內容提及拍裸露戲同鴨王嘅一啲經歷,有全裸相喺書裡面,如果有藝術家或者攝影師想邀請我拍攝美術或者美感比較高嘅相,而有需要去裸露嘅話,我都會去考慮。」之但係你唔係話自己唔再性感?袁嘉敏話:「我一直都係咁樣講,只不過要睇project,我都唔係年年出一本裸露寫真,影呢啲相係最後一次,如果反應好,下年再出書會著啲時裝或者晚裝!」咁佢係咪唔再拍裸露嘅電影?佢話:「聽日開工做演員,之前拍咗一套英文電影,要補戲,唔使露,不過我手頭上有劇本傾緊,3日前見過導演同監製,佢哋都想我裸露,但係我唔想露,導演就話不如睇吓開工嗰陣嘅心情先決定。」袁嘉敏繼續話:「我覺得不如O依家決定,喺合約白紙黑字寫明,我覺得劇本好好,故仔好有意義,只係佢哋想誇張少少,但係我唔想露點,開片酬俾佢慢慢諗。呢部係港產片,我係主演角色。」如果有好酬勞又會唔會考慮?佢話:「唔想再露,呢啲戲份成日蓋過劇本同演技,埋沒咗故仔,抹殺咗演員嘅演技。」查實除咗唔性感之外,袁嘉敏言之鑿鑿話淡出幕前,佢就解釋:「戲唔係即刻開,8月會做Marketing嘅OL,到時要兩方面傾,呢個劇本好突破同有發揮,如果拍得好會係一個滿意作品,可能到時Marketing老闆唔滿意我,做兩個月叫我走呢?」袁嘉敏跟住又話:「我係宣佈淡出,但係我好仰慕呢個監製,劇本有心思,抽時間傾一傾,不如咁講,我唔係退出,之後有啲善事親善活動會做,我唔係唔係與世隔絕,好電影客串下都會!」

(寫真集圖片) (攝影:陳慧安) 袁嘉敏簽名會有數十FANS支持!
袁嘉敏話如果有美感比較高嘅裸露相,佢會考慮! (寫真集圖片)
(寫真集圖片) (寫真集圖片) (寫真集圖片)
(寫真集圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!