掃呢頁CODE去手機

2017年7月1日 星期六

【2歲囡Keep住餵人奶】阿夢湊女走樣唔介意 街邊掃平價童裝 __,阿夢,岑寶兒,

上次岑寶兒阿夢被人影到冇化妝,同老公湊女,之後她說會化下妝才出街,今次又再素顏出動,如她所言︰「如果湊住女,通常整女兒的東西都沒空打扮自己。」《壹》仔 ...


上次岑寶兒阿夢被人影到冇化妝,同老公湊女,之後她說會化下妝才出街,今次又再素顏出動,如她所言︰「如果湊住女,通常整女兒的東西都沒空打扮自己。」

《壹》仔都明白,不少女士為了照顧小朋友,自己搞到好似瘋婦人似的,最緊要就是小朋友著得好睇,自己怎樣都沒有所謂。難怪生完小朋友一段日子,阿夢都未怎修身,同全盛時期相比還有好大距離。

不過,阿夢話雖然阿女已經2歲大,但囡囡還食緊人奶。或者這個原因,令到阿夢不敢減食。這日我們就見到阿夢同工人姐姐,湊住小朋友去行銅鑼灣,阿夢見到街邊有檔賣童裝衫,於是她行去看看。「什麼衫我都給她著,得意就著 ,在哪裡買都沒有什麼所謂。」阿夢說。

之後阿夢再去到化妝品鋪頭看看,不過她全程都是睡眼惺忪,果然是不負阿夢之名!

相關連結︰

【曾志偉愛將】為小朋友放棄事業 阿夢︰我都想痴佢地多啲!

http://bit.ly/2u6XDjj

【圖輯 ●千禧港姐】 阿夢Keep得住,冠軍劉慧蘊走晒樣

http://bit.ly/2spgxVq


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!