掃呢頁CODE去手機

2017年7月10日 星期一

【息影24年】柏安妮做心理學家 網民驚昔日女神唔同樣 __,女神,柏安妮,

最近有網民就分享了一條心理學家介紹的片段和大家討論。 當大家得知片中人是80年代女神柏安妮,不少網民咀都O埋。其實柏安妮久唔久都會出下嚟,不過佢嘅身份 ...


最近有網民就分享了一條心理學家介紹的片段和大家討論。 當大家得知片中人是80年代女神柏安妮,不少網民咀都O埋。

其實柏安妮久唔久都會出下嚟,不過佢嘅身份唔再係藝人而係臨床心理學家,治療嘅對象係小朋友。柏安妮本身係中、英及馬來西亞混血兒,當年喺《為你鍾情》入面,扮演張國榮妹妹,憑住標緻嘅面孔,一出道就被人力捧,之後拍過唔少電影,又同過唔少巨星合作過。

不過後來因為佢覺得娛樂圈嘅生活唔夠穩定,於是佢就轉行,做過無印經理,之後改行做職業治療師,早幾年仲做埋臨床心理學家。而佢同老公Calvin亦都有兩個女女,依家女女都起碼十幾歲啦! 上年柏安妮接受傳媒訪問嘅時候,更表明依家會專注喺小朋友身上,復出? No way!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!