掃呢頁CODE去手機

2017年7月29日 星期六

【2017香港動漫電玩節】超蓮為單親媽媽搬屋 __,動漫電玩節,何超蓮,超蓮,

【2017香港動漫電玩節】超蓮為單親媽媽搬屋娛樂要聞何超蓮昨日現身灣仔會展向輪候入動漫展的人士派扇。賭王三房千金何超蓮所搞的「SmilewithusH ...


【2017香港動漫電玩節】

超蓮為單親媽媽搬屋

娛樂要聞


何超蓮昨日現身灣仔會展向輪候入動漫展的人士派扇。

賭王三房千金何超蓮所搞的「Smile with us HK」義工活動,繼書展後昨日再出動去灣仔會展,派扇給輪候入動漫展的人士。問會否搵圈中好友加入做星級義工團隊,她笑言:「我驚自己冇號召力,不過好多朋友都話會幫手,好似JW同埋家姐,霆鋒仲好好,嗰晚我哋一齊食飯,我問佢可唔可以拎波板糖影相,佢一口應承!」

超蓮又透露其義工團隊下周六會為一個曾遭家暴的單親媽媽搬屋:「呢個媽媽好慘,佢老公拎晒啲錢,佢要一個人帶住三個小朋友住劏房同攞綜援,於是婦女聯會幫佢申請公屋,我哋幫手裝冷氣同電磁爐,仲搵義工幫手鋪地板!」

採訪:王連連

攝影:沈健程


鍾意就快D Share啦!