掃呢頁CODE去手機

2017年7月31日 星期一

港姐:淨番11個!劉穎敏直播被Foul __,港姐,

咁快就foul咗一個!香港小姐於台灣繼續外景拍攝,而今日,亦會有一位候選佳麗慘遭Foul出局,認真殘忍,被FOUL過程亦於bigbigchannel中 ...


咁快就foul咗一個!

香港小姐於台灣繼續外景拍攝,而今日,亦會有一位候選佳麗慘遭Foul出局,認真殘忍,被FOUL過程亦於big big channel中直播。十二位佳麗齊齊站於泳池邊聽「Mall姐」宣萱宣布結果,而事前,宣萱亦逐一問她們覺得自己有甚麼缺點。而今次不幸被Foul的是劉穎敏(Angela)。

圍埋齊齊喊

宣布後,Angela情緒都好淡定,反而其他佳麗好激動,圍住她嚟喊,喊到「扯晒蝦」,嗚嗚聲......真係可憐。而Angela反過來安慰一眾佳麗,她謂:「我已經好開心,唔好喊!OK呀我!好開心可以嚟到呢度。」她又表示可以早點返港陪父母,又指於參選過程瘦了十磅,返港後要食多點東西增肥,眾佳麗亦表示要請她吃薯條。當中,張寶欣、李清心、雷莊𠒇喊得相當犀利,張寶欣更攬住Angela喊,當中大熱伍樂怡(Kelly)表現相當冷靜,而黃凱琪更表示今晚要攬住Angela瞓,真係好感情!

或者返英國教小朋友

Angela接受訪問,她的心情平伏得很快,更指參加港姐是自己的夢想,能夠到此階段已很滿足,自己亦學了好多,她謂:「冇唔開心,我都唔知自己識做戲,又學識跳舞,參加完台北之旅好滿足。」而網民對她的評價亦不俗,讚她有正能量、有大將之風。對此,她坦言自己都感動到眼濕濕,因為自己都作最壞打算。問到之後打算時,她謂:「要睇TVB點,選唔到都可能有其他機會。(如果冇呢?)咁我或者會返英國學一啲嘢教小朋友。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!