掃呢頁CODE去手機

2017年6月9日 星期五

可以更性感!Gin Lee獨唱騷身材唔益側田 __,Gin Lee,側田,李幸倪,

GinLee罕有咁性感。歌手李幸倪(GinLee)與側田的演唱會圓滿舉行,問到兩人是否唔夠喉?帶病上陣的側田說:「係,好似啱啱開始咁,可能因為仲有啲菌 ...


Gin Lee罕有咁性感。

歌手李幸倪(Gin Lee)與側田的演唱會圓滿舉行,問到兩人是否唔夠喉?帶病上陣的側田說:「係,好似啱啱開始咁,可能因為仲有啲菌,但愈唱得耐,流汗時啲菌就散晒,好番喇。」講到他在演唱《幸福止痛》時一度感觸落淚,他坦言因為即將推出的新碟籌備了兩年,終於可在這個大舞台上公開演唱,而這首歌描述到他內心深處的感覺:「我唔係唔開心,而係諗起2年前做呢隻歌時嘅不安。」

而Gin Lee在獨唱環節時才身穿大Deep V裝,問到是否怕被側田睇蝕?她笑說:「咁你(側田)要反省吓喇,唔係,咁啱啫,天氣熱嘛!」側田亦搞笑說:「係囉,點解嘅?你係咪着錯咗?前後調轉咗?」Gin Lee透露穿這套服飾時亦戰戰兢兢:「有時會撳一撳,都黐咗好多膠紙,但因為係咁郁,都要時不時check吓。(淨係着幾首歌?)因為個part要sexy,件衫係尋晚先決定嘅,唱完呢part就轉mood,所以都轉衫。」

側田笑言如果看見Gin Lee穿Deep V,可能會彈不到結他,又指她已變成偶像派,Gin Lee即說:「就算係偶像派都係優質偶像派,有實力嘅。」她又謂父母亦特意由馬來西亞來港捧場,講到她在父母面前打扮性感,她笑言父母應該嚇親:「我尋晚試咗件衫之後冇同佢哋講到嘅,諗住畀個surprise佢哋,陣間問佢哋有冇暈,因為我係第一次喺佢哋面前着咁少布,都係第一次表演着到咁。」問到可會轉走性感路線?Gin Lee指要配合音樂:「表演需要係可以更性感嘅,我都唔知,好似今次表演都冇expect過會咁性感,下次再睇點。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!