掃呢頁CODE去手機

2017年6月28日 星期三

谷出深溝!唐詩詠整靚CV見古天樂 __,詩詠,古天樂,唐詩詠,

詩詠今日性感到不得了!無綫藝人唐詩詠今晚出席活動,穿上tubedress露出3吋事業線,十分吸睛!唐詩詠自言不是豐滿之人,有push及用nudebra ...


詩詠今日性感到不得了!

無綫藝人唐詩詠今晚出席活動,穿上tube dress露出3吋事業線,十分吸睛!唐詩詠自言不是豐滿之人,有push及用nude bra。

多咗唔同工作

今次活動她與古天樂同場,講到有傳古天樂的公司想簽她,唐詩詠再次強調是傳聞,沒有傾過。問到今日見面會否自薦?她說:「等我整好自己CV先,當然都會想喺電影方面發展,希望將來有機會同佢合作,但暫時冇。(你覺得自己身價值幾多?)唔係錢可以衡量,要睇發展空間,大家工作理念,再加誠意、錢就非常好。(憑《不懂撒嬌的女人》爆紅,係咪多咗公司想簽你?)多咗好多唔同類型嘅嘢,電影、大陸劇,但詳情未講得,不過好開心自己努力被睇到。」

同圈中人拍拖壓力大

外界不停傳古天樂公司簽唐詩詠,問到會否驚怕兩人傳出緋聞?她說:「唔會,娛樂新聞,大家唔好咁心急幫我搵。(有冇追求者?)冇。(之前傳過嘅盧啟邦呢?)舊聞,依家邊有人敢追我。(但同佢依然保持聯絡?)最近真係冇,呢兩個月人生真係畀晒TVB,一拍劇就好難發展感情,因為真係好忙,對方要體諒我工作。」會否不選擇圈內人?她說:「可能,不過緣分嘅嘢好難講,同圈中人某個程度好大壓力,依家唔諗住,緩衝下先。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!