掃呢頁CODE去手機

2017年6月3日 星期六

孖鄭俊弘玩Cosplay 何雁詩40度先着短衫 __,鄭俊弘,何雁詩,

鄭俊弘同何雁詩一齊現身。歌手何雁詩(阿詩)與鄭俊弘(Fred)自從公開承認拍拖後,兩人的負面報道從未間斷,日前傳出阿詩因與鄭俊弘戀情受壓,飲酒後情緒出 ...


鄭俊弘同何雁詩一齊現身。

歌手何雁詩(阿詩)與鄭俊弘(Fred)自從公開承認拍拖後,兩人的負面報道從未間斷,日前傳出阿詩因與鄭俊弘戀情受壓,飲酒後情緒出現問題而「割傷手」,雖然阿詩否認,但阿詩整日似乎刻意穿上長袖衫遮掩傷口。今晚阿詩與Fred出席《2017勁歌金曲優秀選第一回》,一眾歌手大玩Cosplay造型,阿詩以童話故事《小紅帽》人物出現,而Fred就扮演70年代電影《油脂》的男主角,兩人應記者要求在後台大方合照。

指何雁詩情緒好好

Fred受訪時被問到盛傳何雁詩醉酒鎅手入院,他說:「冇啲咁嘅事。(佢入咗院?)冇,乜都冇。(有傳你送佢入院?)係囉,我都覺得奇怪,但之前都有類似嘅報道。(你哋依家感情開心?)OK,穩定。」阿詩的情緒是否波動得好大的人?Fred說:「冇冇,好好,好開心。」

投入工作錄新歌

對於這些傳聞可感壓力?Fred說:「又多咗記者喺屋企門口,係有啲無形壓力喺度,往往知道有記者喺出面,唔單止影響我,我啲親戚都係住喺嗰頭,佢哋都好擔心,係咪又有人嚟影?又有親戚上報紙,我都唔好意思。」有傳何雁詩入院當晚他們是否一齊?Fred說:「嗰晚我哋係分開。(你知佢嗰晚做乜?)咪喺屋企囉!(你出咗去?)各自喺屋企,(近排又冇睇過醫生?)冇。(公司可有問你呢件事?)又冇,公司一向都好支持我哋,工作上所有嘢一切都係正常,投入番工作錄新歌,公司都好Support我哋。」

澄清冇自殺

Fred做完訪問後,緊接到企側邊的何雁詩受訪,記者直接了當問她:「係咪自殺?」何雁詩說:「冇自殺,會影響到個人聲譽,同埋令到身邊人擔心,所以我要澄清番,我亦冇醉酒、冇失控,冇割脈,其他嘢就唔回應。」

唔肯騷手臀

見到阿詩長袖衫上陣,問她不怕惹來大家敏感揣測?她說:「好難講,人哋要揣測冇辦法,唔諗太多。(點解唔着短袖衫?)到時先算,到40度先諗吓。」如果她沒有割脈入院,她可否介意騷隻手給大家睇?她一臉嚴肅說:「唔需要,講咗就講咗,信就信,唔信就唔信,唔通心口整親又晒畀大睇,唔需要回應。(你心情可有受影響?)冇乜,希望大家Focus喺我嘅工作多過私人生活。(有人整蠱你?)成日都有人想整蠱我。(有冇壓力?)預咗㗎啦食得鹹魚抵得渴,喺呢個過程畀自己成長。」阿詩再強調己沒有自殘傾向,她有飲酒但唔會失控。

冇棒打鴛鴦

問到有傳無綫要棒打鴛鴦,阿詩說:「公司冇畀壓力我哋。(點解要分開受訪?)唔想自從嗰次咁多報道圍繞我哋。(有冇叫你哋私下唔好見咁多?)我哋做緊嘢,冇話特別唔畀我哋見面,從來冇阻止我哋一齊,畀空間我哋。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!