掃呢頁CODE去手機

2017年6月13日 星期二

【獨家】新歡舊愛齊合照 葉玉卿大女畢業 __,葉玉卿,

畢業喇!一代性感女神葉玉卿(卿卿)1996下嫁美籍商人胡兆明後便退居幕後,跟丈夫在美國生活,更先後為胡家誕下大女胡芷欣(Victoria)、次子胡可聰 ...


畢業喇!

一代性感女神葉玉卿(卿卿)1996下嫁美籍商人胡兆明後便退居幕後,跟丈夫在美國生活,更先後為胡家誕下大女胡芷欣(Victoria)、次子胡可聰及幼子胡以聰,專心相夫教子的她一家在當地生活得樂也融融。而胡家有女初長成,今年18歲的Victoria無論樣子及身材都盡得卿卿真傳,擁有完美身形的她,更憑健康性感泳衣相成為人氣高企的星二代,雖然Victoria身在美國讀書,但一舉一頭仍受到大批網友關注!

考到6個獎學金

之前一直忙於考大學的Victoria,日前在美國高中畢業,作為媽媽的卿卿即拉大隊舉家見證Victoria的歷史性時刻!身穿白色連身裙披上紅色畢業袍的Victoria,在老師、同學及家長面前於台上接過畢業證書,令卿卿坦言覺得十分感動,更為她成功考入心儀大學Union College而感到驕傲,卿卿越洋接受電話訪問表示:「佢考到9間大學,雖然佢呢間唔係長春藤嗰幾間大學,但呢間好Good Fit佢,佢仲考到6個獎學金。佢好叻,依家要開學前學習獨立,佢之前好大壓力有情緒病,但依家全部都過晒。」

卿卿做私人攝影師

而去年與初戀兼日韓混血男友Chris分手的她,原來已走出失戀之痛,現與身高有6呎1寸的「翻版Tom Cruise」男友Will拍拖。而Victoria與Chris再見亦是朋友,故在畢業典禮中新歡舊愛三人同場出現,大家亦不尷尬,更大方合照齊齊賀畢業,卿卿表示:「佢同Will係幼稚園同學,之前一直係朋友,依家先係男女朋友。雖然個女同Chris分咗手,但我哋同Chris父母都係朋友。個女同Chris以及Will本來係玩開嘅朋友堆,但Chris知道佢哋拍拖都有少少唔舒服,冇同Will講嘢,但依家已經放低咗冇嘢。」事後Will更親自到卿卿家中接Victoria到畢業晚會,Victoria打扮得明艷照人,卿卿更充當其私人攝影師為他們拍下甜蜜一刻。

仔仔都有拖拍

現時Victoria即將入讀大學,而次子可聰亦有女朋友,正所謂子女有自己不同的世界。問到卿卿會否有失落感覺?她說:「咁又冇,依家忙到不得了,兩個仔都未讀大學,但依家好熱鬧,因為佢哋會帶埋男女朋友嚟屋企,我諗如果有失落感覺,應該會係個女真係讀大學嗰時,大約8月初9月頭左右。」另外,卿卿笑言年紀唔輕,並無意復出幕前,更謂當子女們長大成人後,便會到處遊玩享受人生。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!