掃呢頁CODE去手機

2017年6月6日 星期二

戚美珍患腰間盤突出 開個唱大計告吹 __,戚美珍,

戚美珍就講番自己最嚴重嘅情況出嚟…藝人戚美珍(三嫂)為《賈思樂Me&MyGirlsInConcert2017》擔任嘉賓,她表示賈思樂半年前已告訴她會開 ...


戚美珍就講番自己最嚴重嘅情況出嚟…

藝人戚美珍(三嫂)為《賈思樂Me & My Girls In Concert 2017》擔任嘉賓,她表示賈思樂半年前已告訴她會開騷:「佢每隔一排就會同我講佢嘅big day又近咗,問我記唔記得,佢係咁提我,我想唔記得都唔得啦。」提到她只負責上台講嘢,不用唱歌,她笑說:「可能佢覺得我靚過晒其他人,想我含蓄啲,唔好出現太多。」

問到她可會開個唱?三嫂坦言去年有位導演朋友找她於今年5月初開騷,但因她的腰間盤突出而無奈令計劃告吹:「我本身已經應承咗人,好彩我發現唔舒服嘅時候仲係早,我叫佢快啲畀番個期人。我都拎咗好耐拐杖,依家唔使。我最嚴重係企喺度一、兩分鐘一定要坐,坐咗幾分鐘又唔得,要企,好麻煩!」又提到日前與老公苗僑偉齊齊去區瑞強演唱會做嘉賓,只需唱兩首歌,所以沒有壓力,但如果自己開騷,就要付出很多努力。至於何時有機會再開騷?她笑說:「尋日嗰位導演朋友先打過嚟,因為畀佢見到我去做嘉賓,佢話我依家好番,排10月都排到喎,我話唔好啦,畀我睇多兩個月,睇吓係咪真係穩定,我依家仲做緊治療,行山、行跑步機都未行得番,唔可以行咁耐,我諗唔可以咁快囉。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!