掃呢頁CODE去手機

2017年6月9日 星期五

【星級煮意】陶大宇教你煮媽媽的餸 __,陶大宇,

第一集有請陶大宇!東網巨星推出全新節目《星級煮意~鍾菜.鍾廚》,超過數十位藝人名人輪流展示廚藝,包括陶大宇、杜汶澤、陳嘉桓、陸浩明聯同女友陳詩欣等,由 ...


第一集有請陶大宇!

東網巨星推出全新節目《星級煮意~鍾菜.鍾廚》,超過數十位藝人名人輪流展示廚藝,包括陶大宇、杜汶澤、陳嘉桓、陸浩明聯同女友陳詩欣等,由材料到餸菜上枱,全部一絲不苟,有樣有姿勢有實際,隔住個Mon都聞到陣陣餸菜香!第一集由主持過飲食節目、被公認為煮得之人的陶大宇打頭陣,示範陶媽媽傳授的家常小菜「豆腐卜豆豉蒸排骨」。

陶大宇話佩服阿媽在廚房好似玩魔術,半小時可以煮出十個八個餸菜,所以自小已經在廚房學煮餸,仲話到現在仍然跟足阿媽嘅煮法,除咗食味道外,最重要係食番嗰情懷。入廚22年嘅「鍾菜.鍾廚」邦師傅對陶大宇嘅手勢大加讚賞,不過就有少少建議,令「豆腐卜豆豉蒸排骨」更加好味道!

場地提供:鍾菜.鍾廚 九龍灣宏遠街一號「一號九龍」G01 舖


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!