掃呢頁CODE去手機

2017年6月15日 星期四

現場飽眼福 有反應 袁偉豪:唔敢望其他部位 __,袁偉豪,

現場飽眼福 有反應 袁偉豪:唔敢望其他部位

現場飽眼福有反應袁偉豪:唔敢望其他部位港男冠軍袁偉豪(Ben)曾與多位港姐出身的靚女合作,對於每年都有新人透過選美入行,Ben認為是良性競爭,可推動一 ...


港男冠軍袁偉豪(Ben)曾與多位港姐出身的靚女合作,對於每年都有新人透過選美入行,Ben認為是良性競爭,可推動一班師姐更努力:「可以脫穎而出都好多才藝喇!我同過朱千雪、王君馨、朱晨麗合作,都係聲色藝俱全,至於會唔會後浪推前浪,其實無論新人定舊人,都要畀心機。」

講到新劇拍檔朱晨麗跳鋼管舞,Ben大讚對方付出甚大,當被笑在現場大飽眼福時,他笑說:「我畀咗兩秒反應!之後我係集中用眼神畀戲佢,見佢勁轉、又踢腿,我都唔敢望佢其他部位!(你可以挑戰做人肉旗杆?)唔好」提到造型被指似癡漢,他笑說:「正呀,剝花生!睇得好開心!其實我已經投入咗呢個造型。」劇中咀遍男女的他表示未收到與朱晨麗有咀戲,但笑言已Ready。


鍾意就快D Share啦!