掃呢頁CODE去手機

2017年6月1日 星期四

【分居十年】被指唔肯捱窮離開八両金 八両菜反撃:絕對係逃離魔爪 __,八両金,

63歲原名葉競生嘅八両金喺1995年同老婆八両菜(何顓彤)結婚,同年仲生埋囝囝葉小霆,講到佢人生嘅低潮,就一定係97金融風暴,投資失利陷入財陷入財困, ...


63歲原名葉競生嘅八両金喺1995年同老婆八両菜(何顓彤)結婚,同年仲生埋囝囝葉小霆,講到佢人生嘅低潮,就一定係97金融風暴,投資失利陷入財陷入財困,而八両菜99年仲被指因為老公財困而走佬。事隔十年,八両菜喺2011年終於現身接阿仔放學,事後八両金仲接受《蘋果》專訪話當時:「好愕然,冇諗過會再見,我哋有陌生感覺。」八両金當時仲話鼓勵阿仔同媽媽重建母子情,又叫阿仔問媽媽要唔要搬返去一齊住。而八両金雖然同八両菜冰釋前嫌,不過佢就堅拍拒復合,仲話:「性格唔夾就唔夾,O依家做朋友咪仲好。」不過事情峰迴路轉數日後八両菜主動聯絡《蘋果》爆大鑊,仲力數八両金聲淚俱下否認唔肯捱窮離開,更指:「99年5月31日我離開,你哋查吓當時八両金去咗邊,佢返咗內地媾女,我聯絡咗佢大半個月,佢都唔肯返嚟。」八両菜仲話八両金:「我同佢結婚幾年,佢一毫子家用都冇畀,只係3年前我搵番個仔,當時我工作唔如意,佢畀過1,000蚊我買衫。」八両菜仲以「絕對係逃離魔爪」嚟形容離開八両金。

八両菜被指拋丈棄子十年

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!