掃呢頁CODE去手機

2017年6月24日 星期六

對症下藥 克勤解決《舊歡如夢》問題 __,克勤,李克勤,

克勤話佢會集中火力傾《舊歡如夢》嘅問題,要對症下藥。歌手李克勤、DearJane及JW以禁毒大使身分出席太陽計畫揭幕禮,接受訪問時,克勤表示演唱會已加 ...


克勤話佢會集中火力傾《舊歡如夢》嘅問題,要對症下藥。

歌手李克勤、Dear Jane及JW以禁毒大使身分出席太陽計畫揭幕禮,接受訪問時,克勤表示演唱會已加開第七場,不過還未知道會否再加:「因為之後有其他歌手,公司同有關方面傾緊,機會係五十五十。(破咗自己紀錄?)唔記得啦,冇認真計過啲場數。」不過克勤坦言因為1995年演唱會賣得唔好而令到每次開演唱會都好驚,笑言:「嗰次賣得唔好好深刻。(驚咗好耐?)一路驚到公開賣飛,因為試過唔好,雖然95年之後都開過好多場,好似同容祖兒、譚詠麟一齊咁,但都會諗唔好累到人。」

提到昨晚跟李嘉欣慶生,克勤指成班朋友每隔個多月都會有聚會,但笑言對方甚麼都有所以不用送禮物。至於工作方面,克勤指要積極籌備演唱會,搞笑謂:「會集中火力傾《舊歡如夢》嘅問題,要對症下藥。」問到是否沒有時間陪仔女暑假去旅行,他直言已經去了東京,剛才出席活動前更買了籃球畀仔仔:「小朋友出去活動吓游吓水打吓籃球,唔好淨係打機,打機同毒藥一樣,我都鍾意打機,但要適可而止。」克勤透露兩個小朋友都有電話,不過就會限時間使用,而自己都會看仔女的社交平台,亦都叫他們不要上載私人嘢上網。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!