掃呢頁CODE去手機

2017年6月25日 星期日

意識最大膽!譚凱琪踩界「裸」你命 __,譚凱琪,

譚凱琪呢幕全裸戲相當吸晴!藝人譚凱琪(Zoie)於無綫新劇《踩過界》中飾演形體藝術家,她於今晚播出的一集中將出演一幕全裸戲份,畫面吸晴!身為形體藝術家 ...


譚凱琪呢幕全裸戲相當吸晴!

藝人譚凱琪(Zoie)於無綫新劇《踩過界》中飾演形體藝術家,她於今晚播出的一集中將出演一幕全裸戲份,畫面吸晴!身為形體藝術家的她更險些被非禮,她作出反擊卻反被告傷人罪,由受害人變被告人,劇情相當緊張。Zoie為此接受東網訪問,她笑言今次是從影以來意識上最大膽的一次演出,相當「踩界」。她透露當時僅身穿超貼身肉色打底衫上陣:「呢個故事係真人真事改編,我好信任導演同監製,覺得影出嚟好靚同放心。我拍攝時唔係裸體,我着咗緊身肉色衫,同埋佢好多後期製作。(事前有咩準備?)不嬲有Keep身材,拍攝時係冬天,唔使埋位都即刻着番羽絨同埋飲熱水。」

問到Zoie會否擔心被男友觀賞到其「全裸」的戲份?她說:「做嘢上好多都係自己決定,如果太多顧慮就會影響工作。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!