掃呢頁CODE去手機

2017年6月28日 星期三

「老公」床上攬女吳若希投訴冇碇瞓 __,吳若希,

吳若希指囡囡已戒夜奶。
「老公」床上攬女吳若希投訴冇碇瞓歌手吳若希(Jinny)前晚在社交網上載「老公」Alex於床上抱着寶貝女Giselle的溫馨相,地位被搶的Jinny酸 ...


「老公」床上攬女吳若希投訴冇碇瞓

歌手吳若希(Jinny)前晚在社交網上載「老公」Alex於床上抱着寶貝女Giselle的溫馨相,地位被搶的Jinny酸溜溜寫下:「又唔使咁Sweet嘅。」隨即投訴:「有沒有人打算留個位置給我?」由於Giselle面珠脹卜卜非常可愛,不少網民留言「想啜啖佢」。

Jinny接受電話訪問時稱,囡囡現時主要飲人奶及奶粉:「佢係偏大食,平均三個鐘食一餐,人奶兩個鐘左右就肚餓。」並指兩個多月大的Giselle已戒夜奶:「夜晚食完十二點鐘嗰餐就瞓到朝早六、七點再食。(人奶夠佢食?)正常,唔係好多,夠佢一餐分量。朝早就人奶,夜晚就飲奶粉,都幾肥肥白白。」

Alex抱着「前世情人」一齊瞓覺,幸福滿瀉。
  • Alex抱着「前世情人」一齊瞓覺,幸福滿瀉。

鍾意就快D Share啦!