掃呢頁CODE去手機

2017年6月7日 星期三

爆肌佬味濃!袁偉豪咀仔救唐詩詠 __,袁偉豪,唐詩詠,詩詠,

係man嘅!無綫藝員袁偉豪在西貢為劇集《棟仁的時光》拍攝外景,劇情講述到袁偉豪與唐詩詠剛巧遇着江湖事件,袁偉豪用「特異功能」連環錫錫一班古惑仔為飾演救 ...


係man嘅!

無綫藝員袁偉豪在西貢為劇集《棟仁的時光》拍攝外景,劇情講述到袁偉豪與唐詩詠剛巧遇着江湖事件,袁偉豪用「特異功能」連環錫錫一班古惑仔為飾演救護員的唐詩詠開路衝出重圍。問到袁偉豪是否要真咀?他笑說:「今晚劇情講要咀五六個古惑仔,咀佢哋令佢哋暈低救唐詩詠出去,劇本寫係借位,睇吓導演要求啦,如果導演想要求個效果強烈啲就可能要真係錫落去。(有咩準備?)都係咁啦,呢排開始拍通宵戲,食得飽啲,同埋拍之前做多啲熱身。」又最近天氣熱辣辣,袁偉豪都除去恤衫,背心仔上陣晒爆肌,佬味極濃!

笑唐詩穎「有慧眼」

講到近期無綫的大熱劇集《不懂撒嬌的女人》網民提議開外傳,唐詩詠提議她的「隱藏」前度男友阿Sam有由袁偉豪飾演,他說:「當然有興趣,好戥佢哋開心套劇咁成功。(唐詩詠揀咗三個仲有張繼聰、周柏豪?)全部都有肌肉㗎喎,佢真係識揀,佢有慧眼識揀啲好嘢,自己覺得冇話拗唔敢拗手瓜嘅,呢行有良性競爭係好事。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!