掃呢頁CODE去手機

2017年6月9日 星期五

譚嘉儀:想拍拖冇目標!譚嘉儀自嘲冇人要 __,譚嘉儀,周嘉儀,嘉儀,

譚嘉儀目標係32歲前結婚生埋B。歌手譚嘉儀接受電台訪問宣傳新歌《陪着你走》,她表示找了姨甥女飾演BB的角色,講到她所屬公司星夢近來有很多事情發生,如許 ...


譚嘉儀目標係32歲前結婚生埋B。

歌手譚嘉儀接受電台訪問宣傳新歌《陪着你走》,她表示找了姨甥女飾演BB的角色,講到她所屬公司星夢近來有很多事情發生,如許廷鏗過檔、吳若希生B、鄭俊弘及何雁詩拍拖等,她表示高層何哲圖平時都會跟他們傾偈,見到對方都沒事。問到公司可有不准他們拍拖?譚嘉儀笑言:「唔會唔畀,我只係冇人要,所以先冇拖拍。」

講到結婚,譚嘉儀坦言自己一定要結婚生仔:「覺得同另一半有自己小朋友係可以將我哋嘅關係去到另一個level,係愛情結晶品。(想幾時做到?)想31、32歲。」她又坦言較為深刻的一段感情是五年前的事:「嗰陣係轟烈啲,依家好難搵到一個更加鍾意。(有咩擇偶條件?)成熟、識諗、專一、同我有同一信仰,有相近價值觀,同要對我家人好。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!