掃呢頁CODE去手機

2017年6月20日 星期二

私生子出現?林盛斌收離奇明信片被審問 __,林盛斌,

邊個咁大整蠱呀?喺啱啱過去嘅父親節,藝人張繼聰(阿聰)一家就發生咗「羅生門」事件,阿聰指仔仔送風扇畀佢嘅原因,竟然出現兩個唔同嘅版本!雖然父親節已經過 ...


邊個咁大整蠱呀?

喺啱啱過去嘅父親節,藝人張繼聰(阿聰)一家就發生咗「羅生門」事件,阿聰指仔仔送風扇畀佢嘅原因,竟然出現兩個唔同嘅版本!雖然父親節已經過咗,不過離奇嘅事件係會接踵而來嘅,而今次嘅主角係林盛斌(Bob)!三女爸爸嘅Bob,出晒名錫屋企人,喺呢個無風無浪嘅日子,就發生咗件差啲令林家家散人亡嘅事……

呢日Bob喺社交網站留言指老婆今日如常去信箱拎信,不過佢就收到一張本地郵寄嘅明信片,上面寫住:「To Dad,I Love You」咁Bob老婆就即刻去問三個女係咪佢哋送畀爸爸嘅驚喜,點知三個女異口同聲話唔係,而Bob依家就畀佢老婆審問緊:「啱啱老婆打開屋企個信箱,收到一張咁嘅postcard,問咗三個女唔係佢哋寄嘅,我老婆而(依)家問緊我嘅回應。」

因為三個女都話張明信片唔係佢哋寄,所以Bob嫂即刻偵探上身「審問」老公,令一向口才同轉數快嘅阿Bob,都要問問偉大嘅網友點拆招:「係咪我之前去柬埔寨探訪個妹妹寄呀?本地郵寄喎.........咁會唔會係寄去隔離(籬)屋但係入錯我哋信箱呀?個地址寫得好清楚係呢度喎.........超,又冇寫我名,關我叉事呀?Dad喎,全間屋得你一個男人咋喎....... 請問各位有咩建議答案俾(畀)我?因為我講出所有嘅可能性都有得反駁!」

唔少網友見到Bob咁,即刻做智囊團為佢拆招,唔少人就叫Bob「承認」過錯,係咪自己做過啲乜唔知,亦有人話Bob不如坦坦白白,如果唔係跪榴槤都唔掂!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!