掃呢頁CODE去手機

2017年6月1日 星期四

囡囡活潑狂奔 汪峰感嘆章子怡付出太多 __,汪峰,章子怡,子怡,

好溫馨呀!內地女星章子怡一向係個好媽媽,佢除咗同老公汪峰生咗囡囡「醒醒」之外,仲對汪峰同前妻葛薈婕所生嘅囡囡「小蘋果」視如己出!章子怡趁住今日係國際兒 ...


好溫馨呀!

內地女星章子怡一向係個好媽媽,佢除咗同老公汪峰生咗囡囡「醒醒」之外,仲對汪峰同前妻葛薈婕所生嘅囡囡「小蘋果」視如己出!章子怡趁住今日係國際兒童節,就同汪峰上載同一條短片,片中見「醒醒」着住吊帶衫喺草地上面跑嚟跑去,獲唔少網友大讚好可愛,而汪峰就好感觸於微博留言,指希望小朋友可以簡單快樂成長。

汪峰說:「不知不覺的,自己已經過了四十多個兒童節。從父母帶我玩耍,再到身為父母給孩子慶祝,這幾十個春秋冬夏就這樣恍若如夢般的走過……孩子總是快樂的,長大總是艱辛的。看著(着)醒醒這樣恣意開心奔跑的樣子,多希望她一生都如此簡單的快樂著(着)。醒醒媽媽,你為寶貝付出了太多太多,你辛苦了!有一天,當孩子長大,看到這視頻裡(裏)的自己,她會明白,那一刻的快樂是多麼珍貴!祝孩子們兒童節快樂!」

至於章子怡亦在微博留言:「醒寶就這樣毫無畏懼地奔跑起來了!祝孩子們兒童節快樂!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!