掃呢頁CODE去手機

2017年6月23日 星期五

唔得閒拍拖!李彩華跟李亞男學定御夫術 __,李彩華,李亞男,

李彩華喺內地發展得好順利,最近佢仲挑戰做一個霸氣主持!藝人李彩華(Rain)在內地發展順利,拍劇一部接一部,早前更獲垂青為內地綜藝節目《開心相對論》擔 ...


李彩華喺內地發展得好順利,最近佢仲挑戰做一個霸氣主持!

藝人李彩華(Rain)在內地發展順利,拍劇一部接一部,早前更獲垂青為內地綜藝節目《開心相對論》擔任十集的嘉賓主持,與台灣著名主持吳宗憲同台合作,她坦言獲益良多。她表示主持工作對她來說很有新鮮感,今次有機會與吳宗憲合作學懂很多主持技巧,感激對方教路。李彩華在節目中需要以霸氣形象示人,說話時會比較直接、態度剛強、絕不客氣,她說:「王祖藍做嘉賓嗰集,初時都有啲擔心,因為佢出名口才好,好彩大家都配合得好好,我仲有機會反駁到佢。(擔心得失朋友?)唔會,因為我個角色扮演要係咁樣,佢哋都明白。」

另外,李彩華曾與鍾麗緹合作過電影,今次二人在節目中再重聚,令她開心不已,她表示:「佢同老公張碩倫一齊亮相節目,大家一見如故話題不斷。」Rain還大讚鍾麗緹多年來沒有大無變化,保養得相當之好。問到有否向兩對已婚嘉賓偷師學夫妻相處之道,她謂:「都有了解男、女之間相處之道。感覺到女仔真係要撒嬌,男方會真係會受落。鍾麗緹鬼妹仔性格,李亞男怕怕醜醜咁,都好討得另一半歡心,所以我都要學番一、兩招傍身。」問到有否令她閃婚念頭,Rain說:「依家工作真係好忙,做節目要一個星期飛上海一次錄影,拍拖都無乜時間,不過就算結婚後都會繼續工作,女人都要以事業為重。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!