掃呢頁CODE去手機

2017年6月2日 星期五

【解放乳頭運動】歐陽巧瑩露半球響應 __,歐陽巧瑩,

feel到性感喇!確係Sexy呀!34C「咪神」歐陽巧瑩(Tammy)接受東網訪問時,曾豪言「我確係Sexy呀!」、「就算半裸影封面都冇問題!」而佢真 ...


feel到性感喇!確係Sexy呀!

34C「咪神」歐陽巧瑩(Tammy)接受東網訪問時,曾豪言「我確係Sexy呀!」、「就算半裸影封面都冇問題!」而佢真係講得出就做得到,果然係女中豪傑!不過佢今次就唔係半裸,只係露半球,但都教一眾宅男流晒鼻血!

Tammy今日喺社交網上載一張性感相兼且打埋卡喺美國大峽谷,而穿上工人褲嘅佢,入面冇打底露出半球,而件衫只係僅僅遮住粒點,動作大少少好可能就走點,真係戥佢擔心。然後佢喺留言到寫上#freethenipple,意思係「解放乳頭運動」,原來佢post依張相係響應依個運動,運動目的係追求性別平等。但啲網友留言就嫌張相唔夠喉:「快啲free個nipple出嚟畀大家睇下啦」,真係好鬼衰!

另一邊廂,Tammy男友林師傑都同女友喺同一個地方打卡,佢就揸住架「辣跑」影咗張相,有錢就是任性!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!