掃呢頁CODE去手機

2017年6月22日 星期四

想生白羊 B 趕住六月要行房 陳柏宇孖未婚妻餐廳調情狂嘴 [壹週刊 - 1424] __,陳柏宇,M1,

醫飽肚後,陳柏宇同未婚妻變身「接吻魚」狂嘴,相信二人一嘴仲甜過飯後甜品。探熱針想生白羊B 趕住六月要行房 陳柏宇孖未婚妻餐廳調情狂嘴現年33歲陳柏宇( ...


醫飽肚後,陳柏宇同未婚妻變身「接吻魚」狂嘴,相信二人一嘴仲甜過飯後甜品。

探熱針

想生白羊 B 趕住六月要行房 陳柏宇孖未婚妻餐廳調情狂嘴

現年 33歲陳柏宇( Jason)與 31歲 model女友符曉薇( Leanne)拍拖六年,兩人將於下月(七月二日)拍拖紀念日正式拉埋天窗,並會在九展筵開 40席宴請親朋戚友,兩公婆仲講到明因為想生白羊座 BB,所以提前在六月就不設防造人!

日前, Jason就拖實未婚妻現身中環拍拖,雖然同行有朋友做「電燈膽」,但仍然無阻二人晒恩愛!閒逛完商場,一行四人去露天餐廳醫肚,難得等到朋友離坐去廁所,兩個就即刻按捺不住變身「接吻魚」瘋狂嘴嘴!

七月結婚

有「隱世歌手」之稱的陳柏宇與未婚妻符曉薇拍拖六年一直非常恩愛,今年二人正式入紙註冊結婚,在五月遠赴倫敦拍攝婚照,下月將會拉埋天窗的二人除咗忙着籌備婚禮,亦不忘抽空拍拖。

上週二(六月十三日), Jason就同未婚妻孖公仔現身中環拍拖,同行仲有兩個女友人做「電燈膽」,「準妻奴」 Jason一見到未婚妻就忍唔住動作多多,出盡招數氹「老婆」一笑,雖然身邊朋友應該見慣晒這些場面,為免冷落兩位朋友, Jason都好識做暫停一下打情罵俏,分別陪朋友邊行邊傾。

跟住一行四人就去餐廳醫肚,食足一粒鐘後,朋友終於行開「放水」,喺呢個時候,忍咗成晚嘅 Jason同未婚妻就即刻對望玩手擊掌,然後情深對望一眼,最後仲情不自禁在大庭廣眾下變身接吻魚連環嘴嘴,等唔切返屋企先錫,心急到呢。

趁同行「電燈膽」行開, Jason即撩未婚妻玩擊掌調情。

(《蘋果日報》圖片)

動作多多嘅陳柏宇出盡招數氹「老婆」一笑。

為免冷落朋友,陳柏宇同 Leanne分別陪朋友傾偈,其間 Leanne經常出手摸肚,莫非咁快有餡。

同陳柏宇同期出道的小肥及江若琳都堅持要親自到場,參加婚禮。(《蘋果日報》圖片)

筵開四十圍

距離婚禮不足一個月,將會在九展筵開四十圍的 Jason曾透露準備花費約六位數字搞婚禮,希望俾未婚妻一個難忘回憶,雖然二人對婚禮都各有意見,但出名錫女朋友的他,一早就和未婚妻傾好有共識,為咗二人長遠嘅將來,婚禮開支實行應使則使,唔會一味死充要豪。

「 Jason同 Leanne一早已經有結婚呢個計劃,以前 Jason對儲錢冇乜概念,但自從同咗 Leanne拍拖之後就識諗咗好多,呢幾年佢兩個都好努力一齊儲錢,起初聽佢哋講都係諗住細細哋搞,不過朋友太多喇,好似同期出道嘅小肥、江若琳等等都堅持想參加夜晚婚禮,所以搞吓搞吓最後就決定係九展大搞四十圍,但係其他門面嘢佢哋都盡量應慳則慳,度蜜月機票都話慳住坐經濟位就 OK!」陳柏宇身邊人說。

婚禮唔使豪

下月即將拉埋天窗的陳柏宇及未婚妻符曉薇近日努力籌備婚禮,早前二人揼本包團,化妝師、形象指導、攝影師,一行十多人赴英國影 pre-wedding婚照,更諗住去夏威夷度蜜月,整個婚禮一百萬有找,符合他們應使則使宗旨。

除咗在九展擺 40圍酒宴請親友,二人仲飛去英國影另類婚照。

婚禮基本開支

結婚戒指  7萬

九展 40圍酒席  53萬

倫敦結婚照  25萬

婚紗二套  1.4萬

度蜜月  6萬

婚禮場地布置  2萬

約 94.4萬

不設防造人

七月做「老襯」的陳柏宇一直喜歡小朋友,而 Leanne早前仲自爆度好晒期,計好晒行房時間,要在六月未正式結婚前就「開工」造人,因為他們想生個白羊 B。「其實佢哋已經同居咗幾年,生活上好多嘢已經好夾,為咗將來生 BB,一早已經做晒婚前檢查,又成日同我哋講話要生夠兩個,佢哋仲有計劃到買咗教育基金,希望等到將來小朋友讀小學嗰陣,一家人返加拿大生活!」陳柏宇身邊人說。

上月陳柏宇同未婚妻符曉薇飛去英國倫敦影 pre-wedding相,婚照中,兩小口子並冇婚紗禮服,而是簡約生活照。

拍拖多年,陳柏宇同 Leanne經常網上放閃晒恩愛。

兩公婆去英國影婚照,連化妝師、髮型師、攝影師等,成個團隊包埋機票住宿使咗二十幾萬。

撰文:娛樂組 攝影、攝錄:楊紫、李玄

設計:何嘉慧


鍾意就快D Share啦!