掃呢頁CODE去手機

2017年6月7日 星期三

【唔捨得個女】54歲張兆輝一講即喊 半夜入房聞陣味 __,張兆輝,

張兆輝除咗識得唱情歌冧老婆,查實講到佢17歲嘅囝囝張焯鏗同13歲嘅張卓姿,輝哥都一樣咁鬼冧!講到以前拍劇搞到日夜顛倒,親子時間自不然唔多,之不過睇你點 ...


張兆輝除咗識得唱情歌冧老婆,查實講到佢17歲嘅囝囝張焯鏗同13歲嘅張卓姿,輝哥都一樣咁鬼冧!講到以前拍劇搞到日夜顛倒,親子時間自不然唔多,之不過睇你點樣分配時間啫,輝哥話就算佢哋瞓晒覺,都會爭取時間「親子」:「咪入去房望吓佢哋,見到佢甜睡嘅時候,已經好安慰㗎喇,有時又幫佢冚吓被,索吓佢啖味咁樣囉!」其實聽落一啲都唔重口味,如果你哋都係工作型父母,都一樣會咁做,你懂的!之後輝哥講到第一次要離開香港幾個月拍劇,見唔到家人嗰種感覺,講講吓仲眼濕濕話:「我有個電腦入面有好多佢哋細個嗰啲相同短片,我太太唔俾我睇㗎,因為怕我會感觸,佢話:『嘩!你睇埋呢啲咁嘅片,仲聽埋呢啲咁憂怨嘅歌,梗係唔開心喇!』」仔女細細個時就最得輝哥鍾愛,因為成日都喺自己身邊嘛,尤其囡囡呀:「細女細個好得意㗎,譬如佢自己好輕鬆行咗去前面都好喇,咁我喺後面,佢行吓停吓又望番轉頭,見到你又走番埋嚟捉住你對手拖,即係永遠都係喺身邊。見唔到我,又會猛問daddy喺邊度呀,成日都daddy、daddy。」又諗番起件冧爆事件:「個女兩歲時,夏天好熱㗎嘛,我着鞋嘅時候,已經一頭汗,佢就行去攞張紙巾幫我抹汗,嘩…仲唔值呀,超值嗰陣時兩歲咋喎。」人哋話女兒係爸爸嘅前世情人真係冇講錯。不過細女下年會跟埋哥哥去留學,輝哥都話唔捨得,但係諗深一層都希望佢學多啲,惟有自己抽多啲時間飛去探佢哋,又話好彩近排都係喺香港工作:「咁咪可以留喺屋企,又可以去拍嘢,拍完辛苦又可以見到啲家人,如果呢幾個月又離開屋企,咁咪又少咗幾個月見面。」珍惜同家人嘅相處嘅輝哥,o依家每朝都6點半起身陪個女食早餐,抱抱、傾吓偈維繫感情。唔知輝哥遲啲又會唔會做「呷醋外父」呢?「我唔敢諗咁遠喎!呢啲嘢順其自然喇!如果佢真係搵到一個好好嘅男仔照顧佢又愛佢,冇所謂,最緊要佢開心快樂喇!細個嘅時候喺daddy身邊好快樂,大個嘅時候喺佢愛人身邊一樣要好快樂!」採訪:何慧斯、懷鈺

攝錄:馮峰、Neo

攝影:沈健程

服裝:Ted Baker

化妝:Frances Ho @jessicachan_make-up

場地:Big Echo

一講起女兒之後將離港升學,本來一直健談風趣的輝哥突然眼泛淚光。 唔捨得。真係好唔捨得。
有時要離家幾個月去拍戲,輝哥掛住啲仔女就會睇相,然後好感觸。(沈健程攝) 仔女o依家都17同13歲,輝哥諗番佢哋細個就最開心。(被訪者提供圖片) 哥哥已經去咗外國升學,下年到妹妹喇,輝哥兩老當然唔捨得。(被訪者提供圖片)
輝哥講起個女就唔停口。(被訪者提供圖片) 收工返到屋企,仔女瞓晒覺,輝哥要聞吓佢哋陣味「親子」吓。呢個係妹妹BB(被訪者提供圖片) 妹妹細個好得意,唔怪得輝哥咁錫佢。(被訪者提供圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!