掃呢頁CODE去手機

2017年6月23日 星期五

徵詢着乜歌衫演出!48歲王馨平疑再發育 __,馨平,王馨平,

由於上次演出的歌衫(圓圖)惹起爭議,王馨平現在徵詢着乜歌衫演出先唔會畀歌迷投訴。歌手王馨平(Linda)出席電台訪問,她表示7月將參與一個中樂形式的音 ...


由於上次演出的歌衫(圓圖)惹起爭議,王馨平現在徵詢着乜歌衫演出先唔會畀歌迷投訴。

歌手王馨平(Linda)出席電台訪問,她表示7月將參與一個中樂形式的音樂會:「好開心同呢類樂團合作,喺文化中心舉行,今次樂手會有百幾人。」而歌曲方面她會選唱一些電影主題曲:「會有我嘅《別問我是誰》,大家都話係《春嬌與志明》嘅歌,仲有首係李連杰同鍾麗緹個套《中南海保鑣》嘅主題曲《不要躲避我的眼睛》。」

性感定唔性感?

至於歌衫方面,48歲的Linda笑言現時大家都很留意她的服裝:「究竟觀眾係希望我性感定唔性感?」又提到之前在電視節目《博愛歡樂傳萬家》中穿着的Deep V晚裝遭觀眾投訴:「我性感又投訴,其實嗰套衫前面有層薄紗,肉色嘅,要讚一讚個設計師,影相都睇唔出,但唔係真係咁暴露嘅,今次可能投票吓睇吓大家意見係點。(旗袍?)good suggestion(建議),可以試吓。」

學生好國際化

而Linda表示是靠做瑜伽Keep Fit。問現時有兼職教瑜伽的她可有被學生集郵?她說:「冇喎,因為啲學生係好國際化,好多外國人,未必知我係邊個,都有啲係亞洲人,見到我會笑吓,但呢個係另一件事,我唔係以歌手身份去做,我好認真同好着緊啲學生,唔可以令佢哋受傷,我唔係玩玩吓嘅。」她又笑言因上堂時太投入,投放很多精神,所以最近好似再發育:「呢排食好多嘢,上完堂之後就好肚餓。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!