掃呢頁CODE去手機

2017年6月9日 星期五

36D黃文意挑戰泳衣騷 操靚身形晒胸器 __,黃文意,

Mandy出名好身材,不過佢就唔太滿意。擁36D驕人上圍的藝人黃文意(Mandy),性感演出無綫旅遊節目《3日2夜》後,不但獲封新一代咪神,工作機會更 ...


Mandy出名好身材,不過佢就唔太滿意。

擁36D驕人上圍的藝人黃文意(Mandy),性感演出無綫旅遊節目《3日2夜》後,不但獲封新一代咪神,工作機會更接踵而來。對此Mandy表示要感謝節目監製及工作人員:「因為自己仲係新人冇咩經驗,所以拍攝時有好多蝦碌位,好彩監製、導演同其他工作人員一直幫我,亦因為佢哋拍得好,吸引網民去睇,先多咗人識,好多謝佢哋。」其性感形象已經深入民心,問到會否以更大膽造型演出,為藝術犧牲?她坦言暫時不會:「唔會住喇,對自己嘅身形未滿意,就算犧牲都要減一減先!(有冇底線?)最多可以背面全裸,因為對自己白滑玉背都幾有信心。」

向視后偷師

Mandy早前更一嘗拍劇滋味,有份參與台慶劇《誇世代》的演出,並與視后田蕊妮有對手戲,她說:「好開心可以參與拍劇,呢套劇班底好強,自己都有幸同一班前輩合作。(最期待同邊個合作?)一定係視后田蕊妮,因為佢好好戲!咁啱我同佢將會有對手戲,到時可以趁機偷師。」

挑戰泳衣騷

提到夏日已來臨,陸續有不少泳衣品牌舉行泳衣騷,Mandy自言不介意擔任模特兒行騷,不過大前提還是收身先:「唔介意健康嘅性感,如果有邀請會試吓。不過未滿意自己身形,依家努力減緊肥,每日都有跑步同配合清淡飲食,望以最佳狀態迎戰。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!